[quote:e3116df207="Esquare"][quote:e3116df207="macmartijn"]Jaja, ik weet dat het een demo is... :[/quote:e3116df207]
Het is geen demo, maar een bèta. En niet eens de laatste.[/quote:e3116df207]
Niet echt on topic maar gezien jij een beta van leopard heb, kan je dan eens kijken welke versie van Java meegeleverd wordt. Ik kan hier echt bitter weinig op internet. Gewoon in terminal even "java -version" indrukken en de output posten.
[quote:e0029800f7="macmartijn"]nee, de 1 na laatste... wat wil je ermee zeggen?[/quote:e0029800f7]Dat het niet legaal is, en dat we je hier op 't forum niet mee kunnen helpen...
[quote:35b0974c47="joram"][quote:35b0974c47="macmartijn"]nee, de 1 na laatste... wat wil je ermee zeggen?[/quote:35b0974c47]Dat het niet legaal is, en dat we je hier op 't forum niet mee kunnen helpen...[/quote:35b0974c47]
nee, inderdaad, want dat kan niet... gewoonweg onmogelijk.
[quote:35b0974c47=“phalkone”]Niet echt on topic maar gezien jij een beta van leopard heb, kan je dan eens kijken welke versie van Java meegeleverd wordt. Ik kan hier echt bitter weinig op internet. Gewoon in terminal even “java -version” indrukken en de output posten.[/quote:35b0974c47]
tuurlijk.
java version “1.5.0_12”
Java™ 2 Runtime Environment, Standard Edition (build 1.5.0_12-210)
Java HotSpot™ Client VM (build 1.5.0_12-111, mixed mode)
[quote:1be55f07c7="joram"]Dat het niet legaal is, en dat we je hier op 't forum niet mee kunnen helpen...[/quote:1be55f07c7]
Dat is niet geheel waar. Over Leopard mag gepraat en gediscussieerd worden, we mogen alleen niet helpen bij het "vinden" van Leopard, en geen screenshot posten... da's alles.
Dan kun je natuurlijk leuk gaan zitten doen, maar 't is gewoon zo.
Niemand hier is een heilig boontje, maar er zijn bepaalde regels op 't
forum waar we ons aan moeten houden.
[quote:3c4fed6fd6="joram"]Dan kun je natuurlijk leuk gaan zitten doen, maar 't is gewoon zo.
Niemand hier is een heilig boontje, maar er zijn bepaalde regels op 't
forum waar we ons aan moeten houden.[/quote:3c4fed6fd6]
ik ben het met unSOUND eens. Dat slaat trouwens niet echt op iets objectiefs... jij zegt "omdat het niet legaal is". Ik kan me voorstallen dat ik niet kan vragen "waar kan ik de nieuwe leopard downloaden"? of "waar kan ik muziek illegaal downloaden" etc. Dit is enkel een vraag aan mensen die misschien hetzelfde hebben en misschien beantwoord kan worden. Moet jij me eens vertellen waarom het niet mag en laat die regel eens zien.
[quote:3c4fed6fd6=“Esquare”][quote:3c4fed6fd6=“macmartijn”]wat wil je ermee zeggen?[/quote:3c4fed6fd6]
Dat je dit soort dingen kunt verwachten in een bèta.[/quote:3c4fed6fd6]
maar het was eerst niet zo, pas na de update. Dus ik dacht: misschien zijn er meer mensen die dit hebben.
Thinksecret (dacht ik) berichtte dat je met de 9A499 versie via Software Update een versie 9A500n - build binnen kon halen. Die was al een heel stukje stabieler dan 9A499 (die zo ongeveer de slechtste versie tot dan toe was). Maar sinds een paar dagen is er 9A527, en die heeft al weer een stuk minder problemen (uiteraard).
Het is niet eens de 1na laatste versie. Want leopard heeft nu de 'status' bereikt, dat er heel veel beta's na elkaar worden geseed. En dan gaat het naar final en naar golden master ofzo. Heb daar verder niet zo heel veel verstand van.
.Volgens mij staan de regels als je een bericht plaatst onder je typvenster in het Rood!
ik vind je topic nogal onzinnig, want als we allemaal bugs van bepaalde beta's van leopard gaan plaatsen, dan dan dan wordt t een beetje een zooitje. En zoals eerder werd gezegd, het is een beta! In de ene beta zijn dingen goed die in de volgende weer fout zijn.
hier de regel:
[quote:f057618122]Auteursrechten
Meest besproken twistpunt voor inhoudelijke discussie tot nu toe is auteursrecht. MacOSX.nl hecht er waarde aan alle inhoud op het forum binnen de grenzen van de wet te houden. Dit betekent dan ook dat het aanmoedigen of assisteren in het breken van auteursrechten niet wenselijk is, en daarom buiten de etiquette van het MacOSX.nl-forum valt.
Met andere woorden:
• Elkaar actief helpen in het vinden of direct downloaden van bestanden/programma’s waar gewoonlijk voor betaald wordt, is niet toegestaan;
• Elkaar actief helpen in het vinden of direct beschikbaar stellen via MacOSX.nl van bestanden die vertrouwelijk zijn, is niet toegestaan. Denk hierbij aan bèta-software die door de fabrikant of auteur niet publiek is gemaakt; [/quote:f057618122]
Weet niet echt of dit ook voor jou geval geld, maar leopard is een beta en niet geschikt voor het publiek. Je helpt niemand met het vinden ervan, maar je bezit het wel en je praat erover… :?
Verderop staat ook dat leden best zelf de grens kunnen bepalen.
[quote:c586bec4b6="Studio Jeroen"]Tip: update 9a499 naar 9a500n en je probleem is opgelost.[/quote:c586bec4b6]
het gebeurde juist na die update... :( maar toch bedankt.
[quote:beeb2453f7="Studio Jeroen"]Dan zou ik je topic titel maar aanpassen in "Leopard 9a500n Folder bug."[/quote:beeb2453f7]
je hebt helemaal gelijk :D