Leopard installatie

Ik heb leopard gedownload en ik heb het in een DMG bestand. Als ik het open ziet het er zo uit:

http://img452.imageshack.us/my.php?image=afbeelding1bp3.png

Alleen als ik op herstart druk gebeurt er niks! Iemand die me kan helpen :slight_smile:

Dat is de bèta neem 'k aan? Veel negatiefs over gehoord en gelezen qua instabiliteit. :?

Al geprobeerd van het op een disc te zetten en op te starten met “C” ingedrukt?

Maakt niet uit. Dit is op me twee HDD dus die maakt me niks uit:p Als ik hem er maar op krijg :)

Wij mogen niet helpen, je bent illegaal bezig. (en dit is geen grensgeval)

[quote:02e2492a9b="PietjePuk"]Wij mogen niet helpen, je bent illegaal bezig. (en dit is geen grensgeval)[/quote:02e2492a9b]

Waarom brengen ze die bèta dan uit? Ze hebben die toch “uitgedeeld”? :o

ja naar developers. Die het dan gebruiken zodat hun nog uit te brengen software goed kan werken met Leopard. Bovendien betalen developers er ook voor...

[quote:7f7eb8eb2b="Juch"]ja naar developers. Die het dan gebruiken zodat hun nog uit te brengen software goed kan werken met Leopard. Bovendien betalen developers er ook voor...[/quote:7f7eb8eb2b]

Misschien heeft rikkel er ook voor betaald? Laten we hem (of haar) het voordeel van de twijfel geven. :stuck_out_tongue:

Ik ben het met Piet eens, volgens de forum regels mag dit niet. Slot aub.

zelfs al zou hij die legaal hebben mag hij er niet openlijk over spreken.... en hij zegt wel degelijk gedownload in een dmg bestand, ik betwijfel dus dat ie het legaal heeft

[quote:c52373c1b3="benj1989"]zelfs al zou hij die legaal hebben mag hij er niet openlijk over spreken.... en hij zegt wel degelijk gedownload in een dmg bestand, ik betwijfel dus dat ie het legaal heeft[/quote:c52373c1b3]

Jullie lijken allemaal net politie’s. Jongens toch…

Sociale controle heet dat!

Die image moet je branden, Einstein.

[quote:3fa9c99d0d="Orson"][quote:3fa9c99d0d="benj1989"]zelfs al zou hij die legaal hebben mag hij er niet openlijk over spreken.... en hij zegt wel degelijk gedownload in een dmg bestand, ik betwijfel dus dat ie het legaal heeft[/quote:3fa9c99d0d]

Jullie lijken allemaal net politie’s. Jongens toch…[/quote:3fa9c99d0d]
Mij kan het eigenlijk geen bal schelen hoor, ik zeg alleen waar het op staat.

[quote:80a26960d0="Bor"]Ik ben het met Piet eens, volgens de forum regels mag dit niet. Slot aub.[/quote:80a26960d0]

Helemaal mee eens! Slotje AUB.

Waar is een mod als je hem nodig hebt?

Dit topic gaat op slot.

[quote:97e1823ee0=“Regels & Wenselijkheden”] • Elkaar helpen bij het installeren van illegaal verkregen software is niet toegestaan. [/quote:97e1823ee0]