Ik hoopte de Macbook versie van Leopard installeren op mijn 24" intel iMac.
Helaas wordt de installatie onderbroken omdat OSX niet op dit systeem geïnstalleerd kan worden.
Natuurlijk kan dat maar ze zullen deze speciaal voor de MacBook gemaakt hebben. Is daar geen workaround want ik heb daty met alle vorige systemen ook zo gedaan; Eén nieuwe computer meteen ook de oude geupdate.
Weet iemand een trucje?
Het zal vast aan mij liggen maar Googlend kwam ik er niet achter helaas.
Het blijft toch raar hoor… Het ene moment word je in de hoek gezet op dit forum omdat je iemand dit trucje vertelt en het andere moment is men je dankbaar… :?
Inderdaad, want de hier voorgestelde methode is illegaal. Als je Leopard wil installeren op je iMac zul je hem moeten gaan kopen in de winkel. En voor de gemakkelijkheid - voor het topic op slot gaat - even de link naar de Apple Store » http://store.apple.com/us
Oei sorry, wat een grote fout! Ik bedoelde het eigenlijk meer ironisch en ik dacht dat ze hier wel slim genoeg waren om te zien dat het een link was naar de Amerikaanse Apple Store.
Eén exemplaar van OS X mag maar op één Mac geïnstalleerd worden. Een forumlid was zo aardig om ons een trucje aan te leren om die regel te omzeilen maar aangezien het om een illegale actie gaat mag dat hier niet besproken worden. Daarom heb ik zijn bericht en dat van de anderen die erop reageerden verwijderd of aangepast.