Leopard Update: Login and Keychain update

Nu in Software update te downloaden in Leopard: Inlog- en sleuterhangerupdate.

Informatie:

The Login & Keychain Update 1.0 for Mac OS X 10.5 Leopard is recommended for all Leopard installations. It addresses issues you may encounter when:

Logging in with an account originally created in Mac OS X 10.1 or earlier that has a password of 8 or more characters.
Connecting to some 802.11b/g wireless networks.
Changing the password of a FileVault-protected account.

Meer info hier: http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=306804-nl

[img:28b17d9e94]http://img146.imageshack.us/img146/9097/afbeelding1dz7.png[/img:28b17d9e94]

Ja, ik zag en nu net ookal. Ik wilde ookal een topic starten. FF installeren en rebooten.... :P

Ja das fijn!!

Waarschijnlijk is dat de reden dat ik niet meer kan inloggen in mijn systeem!!! En dus ook die update niet kan draaien!!!

Leon

Wel handig dat software update naast 'Herstart' nu ook de optie 'Nu niet' geeft.

Hier werkt ie wederom perfect.

Ik had tegelijkertijd ook een update voor alle ilife en iwork software, nix nieuws, maar wel een rare manier van updaten. Had eerst alles gedownload, daarna als eerste deze keychain geinstalleerd en wilde toen gelijk een herstart, die in gang gezet en tijdens het uitgaan, ging de software updater nog even door met de rest van de updates installeren... beetje raar, maarja, alles doet het wel :-)

[quote:c897029f48="reneo"]Ik had tegelijkertijd ook een update voor alle ilife en iwork software, nix nieuws, maar wel een rare manier van updaten. Had eerst alles gedownload, daarna als eerste deze keychain geinstalleerd en wilde toen gelijk een herstart, die in gang gezet en tijdens het uitgaan, ging de software updater nog even door met de rest van de updates installeren... beetje raar, maarja, alles doet het wel :-)[/quote:c897029f48]

Misschien was de iLife/iWork-update “trivial” en de Keychain-update “critical”? :? :slight_smile:

[quote:1710c38732="empoor"]Misschien was de iLife/iWork-update "trivial" en de Keychain-update "critical"? :? :)[/quote:1710c38732]

lijkt mij ook, maar onder tiger werd alles eerst geinstalleerd en daarna pas geherstart… achja, kan er niet om treuren, alles werkt prima dus…