Leopard wel of niet?

Krijg rond 8 october mijn nieuwe 24 inch' bluetooth muis/keyboard imac. Rond die periode komt ook leopard uit. Mijn vraag is nu,krijg ik deze erbij.Of krijg ik er een korting op,omdat in die periode mijn nieuwe imac heb gekocht(die ik eigenlijk deze week heb betaald).

Ik denk dat 'ie er nog niet op zal staan. Misschien krijg je wel een kortingsbon.. .

[quote:b51ddc0a45="loentje"]Krijg rond 8 october mijn nieuwe 24 inch' bluetooth muis/keyboard imac. Rond die periode komt ook leopard uit. Mijn vraag is nu,krijg ik deze erbij.Of krijg ik er een korting op,omdat in die periode mijn nieuwe imac heb gekocht(die ik eigenlijk deze week heb betaald).[/quote:b51ddc0a45] Is de iMac al besteld? Je zou misschien even kunnen wachten, een paar weken.

[quote:b5ab11792e="Mac Gamer"][quote:b5ab11792e="loentje"]Krijg rond 8 october mijn nieuwe 24 inch' bluetooth muis/keyboard imac. Rond die periode komt ook leopard uit. Mijn vraag is nu,krijg ik deze erbij.Of krijg ik er een korting op,omdat in die periode mijn nieuwe imac heb gekocht(die ik eigenlijk deze week heb betaald).[/quote:b5ab11792e] Is de iMac al besteld? Je zou misschien even kunnen wachten, een paar weken.[/quote:b5ab11792e]

(die ik eigenlijk deze week heb betaald)

Ik koop met opzet vóór de lancering van Leopard. Zo heb ik in ieder geval een systeem waar ik op terug kan vallen. Je weet maar nooit met een eerste versie...

Ik koop NU ook een nieuwe iMac, om terug te kunnen vallen (Leopard schaf ik zelf wel aan; zo duur is Leopard nou ook weer niet). Volgens de Apple shop zou ik kans hebben op een korting. Ik heb ook een nieuwe iMac besteld, maar krijg op de factuur de datum van levering te staan. Dus misschien heb jij wel kans dat je tegen die tijd een Mac met Leopard krijg. Ze geven je vast geen Mac zonder mee als Leopard al gelanceerd is.

Zit er zoveel levertijd op een 24" dan?

En anders "koop" je Leopard toch gewoon?

Laat hem je fijn cadeau doen onder de kerstboom. Weten die andere mensen gelijk wat ze je moeten kopen. Alhoewel de kans er dik inzit dat kerstavond de mist ingaat omdat er iemand aan zijn Imac zit :wink: .

Als je vanaf nu een mac koopt en leapard komt binnen 3 maand uit dan krijg je hem enkel voor de verzendkosten van € 14

Groetjes.

[quote:40da1add3c="jackybe67"]Als je vanaf nu een mac koopt en leapard komt binnen 3 maand uit dan krijg je hem enkel voor de verzendkosten van € 14

Groetjes.[/quote:40da1add3c]
Dat is niet helemaal waar…

Het zelfs helemaal niet waar.

Waar hálen ze het toch vandaan soms??? :)

Vorig jaar heb ik mijn iMac 17" besteld, maar in de week dat ik mijn toestel zou krijgen werd er een nieuw model uitgegeven. Toen ben ik gecontacteerd geweest door de winkel om mij daarvan op de hoogte te brengen en die hebben mij verteld dat ik mijn bestelling kon aanpassen.

Maar toen was de mac wel nog niet betaald :slight_smile:

Dit is wel waar..............

Bericht komt van een officiele Apple Reseller!!!

Groetjes

Dat zou dan een primeur zijn. Ik zou er maar niet al te veel op vertrouwen, zolang er op de Apple-site niks over staat. Resellers blijken doorgaans niet erg betrouwbaar qua informatiebron. :)

Ja en die reseller wil je die mac nu verkopen in plaats van dat jij gaat wachten. Wat zegt ie dan?

Juist ja. Verkooptrucje.

Ik geloof niet dat dat een verkooptruc is. Als je van plan bent een mac te kopen doe je dat toch wel. Ik geloof er wel in. Tenminste ik hoop dat het zo is, want dan heb ik hetzelfde voordeel. :D

Lol.

Heb al lang men iMac en Macbook Pro.
Help ze soms in de verkoop…verhaal is zeker geen verzinsel.

[quote:db81b480a7="loentje"][quote:db81b480a7="Mac Gamer"][quote:db81b480a7="loentje"]Krijg rond 8 october mijn nieuwe 24 inch' bluetooth muis/keyboard imac. Rond die periode komt ook leopard uit. Mijn vraag is nu,krijg ik deze erbij.Of krijg ik er een korting op,omdat in die periode mijn nieuwe imac heb gekocht(die ik eigenlijk deze week heb betaald).[/quote:db81b480a7] Is de iMac al besteld? Je zou misschien even kunnen wachten, een paar weken.[/quote:db81b480a7]

(die ik eigenlijk deze week heb betaald)[/quote:db81b480a7]
Dan is de kans héél groot dat je Leopard niet zal krijgen.