Lettertype wil niet installeren

Ik heb een probleem, mijn moeder heeft een site laten maken in flash en zo goed als ze denkt over mij laat ze mij die onderhouden. Nu is er een lettertype gebruikt en die hebben we ook gekregen, maar die kan niet geinstalleert worden. Hierdoor kunnen wij bij de site niet alles bewerken. Heel vreemd allemaal, maar weet iemand hoe ik dit lettertype toch kan installeren?

Bvd, Jim

Kun je aangeven welk lettertype het is en wat voor bestandsvorm? truetype, opentype, postscript? Dat zou al iets kunnen helpen. Postscript-fonts voor pc kun je niet zomaar gebruiken op een mac. Truetype en Opentype vaak wel.

Dat zou ik niet weten, kun je dat ergens vinden? Het lettertype heet: 1942 ofzo niet report erachter (heb er een die heet 1942 report maar dat is hem niet)

Kan idd ook alleen die 1942 report vinden. Weet je zeker dat dat die naam is? Misschien is het 1979? of 04b_19 Laat anders de url van de website achter zodat het font te zien is.

stuur hem anders maar naar mij door...

áls het een PC-letter is, kan ik hem voor je omzetten naar bijv. open-type of postscript, wél compatibel met het OSX-systeem…

stuur mij maar een PM.

:wink: M