Leuk karretje... :-)

Zat ik zo eens op de Apple site te bladeren, kom ik ineens dit karretje tegen. :-) Leuk voor de volgende kerst?

[img:e5e2a73e1a]http://www.folosa.com/macosx/public/img-1042505167.jpg[/img:e5e2a73e1a]

Quiz: Hoeveel iBooks zie je hier? :stuck_out_tongue:

in het echt ziet het er nog beter uit :)

Dit karretje ? Eh..... mischien wordt ik ineens heel snel oud, maar ik zie geen karretje en geen link..... word ik oud ?

[quote:519bccd9d5="Aqua1"]Dit karretje ? Eh..... mischien wordt ik ineens heel snel oud, maar ik zie geen karretje en geen link..... word ik oud ?[/quote:519bccd9d5]

Bij mij staat 'ie er toch echt hoor! Ik wilde een screenshot plaatsen, maar bedacht me toen ineens dat je die dan waarschijnlijk ook niet gaat zien. :roll:

Pardon ????? Ik zie hem nog steeds niet. Even een andere browser proberen dan maar. Hm, ik begin een beetje te twijfelen aan Safari...

?

werkt perfect

Wat maf. Nu in IE doet ie het wel..... Hoe kan dat nou weer ?

[quote:80ed9b0ebd="iRuben"] Quiz: Hoeveel iBooks zie je hier? :P[/quote:80ed9b0ebd]

Twintig…heb ik nu zo’n iBook gewonnen???

ik wil er ook zoeen......... bij mij doet ie het ook goed (met Safari)

Prima te zien met Safari :lol: , tenminste, bij mij dan :wink:

niets te zien bij mij (ook op safari)

in Chimera ziekooknix

Hee, da’s sterk: ik reageer, klik "bericht bekijken" en daaristie!

Ja, mooi karretje. Pininfarina?

Krijg nou tieten. Nu, een paar uur later zie ik hem ook wel met Safari. Nou moe...

Vreemd verhaal met dat karretje. Ik heb er nu een JPG van gemaakt en 'm op een andere plek gezet, hopelijk ziet nu iedereen 'm wel?