Leuk om te (laten) weten...

Zoals iedereen natuurlijk al lang wist is Apple wederom vele malen beter dan (Microsoft) Windows. :-)

Vandaag kreeg ik eindelijk (kreupel) Internet thuis via de kabel. De monteur sloot het modem aan, keek of de juiste lampjes branden en vertrok prompt weer. Vervolgens meteen mijn Access Point (non Apple) eraan gehangen en mijn iMac en iBook aangezet. Even de Airport activeren et voila, allebei probleemloos op Internet, nog geen 5 minuten werk!!! Vervolgens mijn Wintendo laptop ook voorzien van een wireless netwerkkaartjes. Heeft me ruim 40 minuten gekost het kreng online te krijgen!!! :slight_smile:

Bewijs, Apple is gewoon beter… maar dat is natuurlijk geen nieuws voor jullie.

p'sies

En wat is nou het nieuws ?

Ehm... dat het tegenwoordig ook met Windows mogelijk is om BINNEN EEN UUR online te zijn? :-) Da's toch wel behoorlijk nieuws lijkt me. ;-) Maar ik geef toe, dat hoort niet in een Apple forum thuis.

[quote:88178655ac="iRuben"]Ehm... dat het tegenwoordig ook met Windows mogelijk is om BINNEN EEN UUR online te zijn? :-) Da's toch wel behoorlijk nieuws lijkt me. ;-) Maar ik geef toe, dat hoort niet in een Apple forum thuis.[/quote:88178655ac]

Is dat inclusief of exclusief 15 keer herstarten? :wink:

ph.

Inclusief, want HET grote voordeel van winXP is dat het sneller opstart. Dat is natuurlijk van groot belang aangezien je dat elke 5 minuten moet doen, dus winXP werkt veel efficienter dan voorgaande Windows versies. ;]

(Ik doe voortaan maar gewoon mee met het Windows bashen denk ik) ;]