Leuke Alerts

Weet iemand of je ook andere alerts kunt kiezen? ipv de gewone Beep eens "You idiot" ofzo :D en waar kan ik die vinden?

Of hebben jullie leuke geluidjes voor nieuwe e-mail!! liefst geproken tekst

Maak eens voor de grap gebruik van de zoekfunctie ;)

[quote:f47dad223b="Adriaan Mol"]Maak eens voor de grap gebruik van de zoekfunctie ;)[/quote:f47dad223b]Sorry adriaan, de ene keer zit het zelf te verkondingen en de andere keer vergeet ik het zelf.

"vroeger" kon je met het magische programma ResEdit van Apple altijd geluidjes uit spellen enzo halen. Er zijn vast nog wel soortgeleike programma's voor macosx te vinden.

Probeer dan eens wat sound packs van het spelletje maelstrom van Ambrosia SW :slight_smile: vast wel dat je het “you idiot” geluidje kan vinden :slight_smile: succes.

Soortgelijk proggie is Resourcerer

Greetz Dennis

In de Library van je Users map zit een map met sounds. Als je ze daar in gooit, kan je ze voor o.a. e-mail gebruiken.

De mijne zegt bij ieder mailtje van MacOSX.nl: “My computer is the best on earth”…

:wink:

Mijn sound voor de mail is de aloude

“You’ve got mail”

Is het mogelijk om een verschillende sound te kiezen voor elke afzender?? Omdat je zegt dat bij elke mail van macosx je die sound krijgt…bij andere mails dan niet?

KOen76

Voor ik aan de geluidjes begin zou ik eens moeten proberen mijn Mail in te stellen want mailtjes ontvangen lukt nog steeds niet Laatste keer was het "Bad Pasword" het was nogthans het juiste :? ik heb de plug in enz... zou normaal moeten werken kan iemand helpen?

Het ontvangen van mailtjes is idd wel een feature van een mailprogamma waarvan je mag verwachten dat het werkt, ja...

Controleer al je instellingen nogmaals en geef, als het nog steeds niet werkt, wat meer info over wat er mis gaat.

Maar je kan hier beter een andere thread voor openen want deze gaat over geluiden…

@ Koen: je kan in Mail.app zgn. rules maken (via de prefs). Je kan dan een geluid laten afspelen als er iets gebeurt. Bijvoorbeeld wanneer je een mailtje krijgt van een bepaald iemand.

Das waar... Thanks, ik zal eens wat rules aanmaken!!

KOen76

En ik zal het geen 3x zeggen 8)

sorry, iets te veel op ok geklikt!!

[mod:6f08335311=“tiny”]Hoewel je dit ook zelf kunt (hint :wink: ) heb ik er net twee van de drie dezelfde posts weggehaald.[/mod:6f08335311]