leuke (en vooral veel) screensavers voor macosx ???

Dag allemaal weet iemand hier een site waar ik leuke en vooral dus veel screensavers (gratis) kan downloaden voor macosX ? Ik heb al even op de apple site gekeken maar ik kan hier niet veel wijzer uit worden.

alvast dank!!
groets
ramon

www.versiontracker.com

even “screensaver” intikken en voilà.

zo dat zijn wel heel erg veel :) thanks!!!!!!

Je laat ons met de topictitel denken dat je een hele goede link gevonden hebt, vraagtekentje erachter zou beter zijn. :innocent:

@nvgalen ok :lol: :innocent:

Ik heb gehoord dat screensavers niet werken op de Intels...

Ik heb een Intel iMac en bij mij werken die screensavers inderdaad niet. :(

Zie de [url=http://developer.apple.com/documentation/MacOSX/Conceptual/universal_binary/universal_binary_exec_a/chapter_7_section_2.html]Apple Developer Connection[/url]:

[quote:49ce5091be][b:49ce5091be]Rosetta does not run the following:[/b:49ce5091be]

[list:49ce5091be]
[:49ce5091be]Applications built for any version of the Mac OS earlier than Mac OS X —that means Mac OS 9, Mac OS 8, Mac OS 7, and so forth
[
:49ce5091be]The Classic environment
[:49ce5091be][b:49ce5091be]Screensavers written for the PowerPC architecture[/b:49ce5091be]
[
:49ce5091be]Code that inserts preferences in the System Preferences pane
[:49ce5091be]Applications that require a G5 processor
[
:49ce5091be]Applications that depend on one or more PowerPC-only kernel extensions
[:49ce5091be]Kernel extensions
[
:49ce5091be]Java applications with JNI libraries
[*:49ce5091be]Java applets in applications that Rosetta can translate; that means a web browser that Rosetta can run translated will not be able to load Java applets.[/list:u:49ce5091be][/quote:49ce5091be]

Jammer, maar helaas.

My my my... dat lijstje geeft wel te denken of Intel Mac al een goed plan is of dat het beter is nog een paar versies te wachten.