Leuke review van Mac Mini

Ik ben zelf nog geen mac gebruiker maar ben wel aan het kijken of de mac mini wat voor me is. Puur vanwege OSX en omdat ik zelf veel met unix doe. Nu tik ik netjes in google "mac mini review" en klik op de eerste link om een beetje een idee te krijgen wat mensen er van vinden. Deze meneer is een echte windows gebruiker en heeft MCSE (klinkt als een ziekte). Maar ik geloof dat hij het niet helemaal door heeft.. lees zelf maar en vooral op het eind. Hij denkt volgens mij dat OSX een gestripte versie is van XP? :P Kon het niet laten om het hier te posten.

http://www.divisiontwo.com/articles/MacMini2.html

Deze review kwam ik al eens eerder tegen. Blijft humor om te lezen :)

Is het echt een grap? Die gast lijkt bloedserieus. :?

[quote:e498d20aea]When I consider that a good deal of my time is spent running applications like Disk Defragmenter, Scandisk, Norton AV, Windows Update and Ad-Aware--none of which are available for the Mac platform--it doesn't make sense for me to "switch" to a Mac at this time.[/quote:e498d20aea]

ROTFL :bigsmile:

maar hij heeft wel gelijk: er zit inderdaad geen 'registry cleaner' bij.... :innocent:

[quote:aca7a1ea01="Kyokushinkai"]Is het echt een grap? Die gast lijkt bloedserieus. :?[/quote:aca7a1ea01]

Ik ben bang dat het geen grap is… Er is nog een review van deze meneer en die gaan hoofdzakelijk over windows applicaties. Een andere review van hem: Linux vs Windows http://www.divisiontwo.com/articles/mcse2.htm ik denk dat deze meneer te erg gebrainwashed is tijdens zijn MCSE training…

doei

They fooled me :lol:

[quote:7f71cc9182="TrackZero"]They fooled me :lol:[/quote:7f71cc9182]

Nou, en anders mij wel. Als je het zo leest zou je echt denken dat ie niet beter weet. maar als je via Google binnen komt en je weet niet beter, dan denk je dat het serieus bedoeld is, wat misschien niet zo,n goede invloed heeft op switchers… :expressionless:

[quote:f366bf4184="Kyokushinkai"][quote:f366bf4184="TrackZero"]They fooled me :lol:[/quote:f366bf4184]

Nou, en anders mij wel. Als je het zo leest zou je echt denken dat ie niet beter weet. maar als je via Google binnen komt en je weet niet beter, dan denk je dat het serieus bedoeld is, wat misschien niet zo,n goede invloed heeft op switchers… :|[/quote:f366bf4184]

Dan blijven de slimme overstappers over. :mrgreen:

[quote:d9f65d2dc1="Dick de Roos"][quote:d9f65d2dc1="Kyokushinkai"][quote:d9f65d2dc1="TrackZero"]They fooled me :lol:[/quote:d9f65d2dc1]

Nou, en anders mij wel. Als je het zo leest zou je echt denken dat ie niet beter weet. maar als je via Google binnen komt en je weet niet beter, dan denk je dat het serieus bedoeld is, wat misschien niet zo,n goede invloed heeft op switchers… :|[/quote:d9f65d2dc1]

Dan blijven de slimme overstappers over. :mrgreen:[/quote:d9f65d2dc1]

Dat is waar :stuck_out_tongue:

[quote:29219de405][b:29219de405]While there is a Mac-style “donnnnggggg” when the Mini is first turned on, during normal operation the unit makes no sound whatsoever.[/b:29219de405] This could make it very difficult for a novice user to know whether or not the computer is on. In fact, it took our techs about fifteen minutes before we realized the unit itself was operating normally and it was the monitor that was not plugged in properly. It turns out the Mini uses [b:29219de405]a weird kind of display connector[/b:29219de405] on the back that requires a special adapter if you want to plug it into a PC monitor. We used a 15” Compaq VGA display[/quote:29219de405]

A. dat meen je toch niet! Zo vind je op alles wel een “minpunt.”
B. weird? Nee, MODERN. Te modern voor u blijkbaar :stuck_out_tongue: .