Levensduur batterijen draadlooze muis en keyboard.

Hoi

heeft er iemand een draadloos Apple toetsenbord en/of muis ? (bluetooth)

Want ik zou graag jullie ervaringen hiervan weten en ook hoelang de batterijen ongeveer meegaan?
Ze zouden dienen om te verbinden met een iBook G4 14"

Alvast bedankt! :apple:

Dat verbruik valt reuze mee! Ik heb 8 oplaadbare batterijen gekocht en een lader , er gaan 4 batterijen in het keyboard en 2 in de muis. Die van de muis gaan met hele dagen muizen ongeveer 3 weken mee en in het keyboard veel langer, misschien wel 2 maanden ofzo. Ik heb net de eerste muis versleten en ben nu aan de 2e bezig! Hopelijk komt de draadloze mightymuis snel uit!

heb al een aantal maanden een draadloos keyboard en muis (bleutooth). De muis ging bij mij toch een maand of 3 mee. Keyboard draait nog op de originele. Echter als ik het niet gebruik zet ik het uit (zowel keyboard als muis).

ik heb er zelf geen ervaring mee. Normaal ging ik ze bijkopen wanneer ik mijn iMac G5 kocht, maar de mensen van de iTPro shop in Gent raadden mij het af door de korte batterij duur.. Ik vond dit vreemd omdat zij er iets aan konden verdienen, dus nam ik de man voor waarheid..

Ik zt het keyboard eigenlijk nooit uit. De muis ook niet... Ze staan altijd aan en ik kan niet zeggen dat daardoor de levensduur van de batterijen kort is. Wellicht staan ze in sluimerstand ofzo

Heb sinds anderhalve maand een bluetooth keyboard en laat hem gewoon aanstaan (gaat vanzelf in sluimerstand) en werk per dag ongeveer 8 uur ermee en ben nu 1 balkje 'kwijt' in de batterijniveau in de systeemvoorkeuren. Werk nog dus op de orginele batterijen, daarna gaan er oplaadbare in. Ben er erg tevreden over, enige is dat de powerknop er niet opzit, dus moet dat via de powerbook. Werk met een iCurve, draadloze usb muis en bluetooth keyboard. Heb onder de iCurve een ministack van 250gb staan. Mooie desktop combi zo.