Levensduur batterijen draadlooze muis en keyboard.

Hoi

heeft er iemand een draadloos Apple toetsenbord en/of muis ? (bluetooth)

Want ik zou graag jullie ervaringen hiervan weten en ook hoelang de batterijen ongeveer meegaan?
Ze zouden dienen om te verbinden met een iBook G4 14"

Alvast bedankt! :apple:

Dat verbruik valt reuze mee! Ik heb 8 oplaadbare batterijen gekocht en een lader , er gaan 4 batterijen in het keyboard en 2 in de muis. Die van de muis gaan met hele dagen muizen ongeveer 3 weken mee en in het keyboard veel langer, misschien wel 2 maanden ofzo. Ik heb net de eerste muis versleten en ben nu aan de 2e bezig! Hopelijk komt de draadloze mightymuis snel uit!

heb al een aantal maanden een draadloos keyboard en muis (bleutooth). De muis ging bij mij toch een maand of 3 mee. Keyboard draait nog op de originele. Echter als ik het niet gebruik zet ik het uit (zowel keyboard als muis).

ik heb er zelf geen ervaring mee. Normaal ging ik ze bijkopen wanneer ik mijn iMac G5 kocht, maar de mensen van de iTPro shop in Gent raadden mij het af door de korte batterij duur.. Ik vond dit vreemd omdat zij er iets aan konden verdienen, dus nam ik de man voor waarheid..

Ik zt het keyboard eigenlijk nooit uit. De muis ook niet... Ze staan altijd aan en ik kan niet zeggen dat daardoor de levensduur van de batterijen kort is. Wellicht staan ze in sluimerstand ofzo

Heb sinds anderhalve maand een bluetooth keyboard en laat hem gewoon aanstaan (gaat vanzelf in sluimerstand) en werk per dag ongeveer 8 uur ermee en ben nu 1 balkje 'kwijt' in de batterijniveau in de systeemvoorkeuren. Werk nog dus op de orginele batterijen, daarna gaan er oplaadbare in. Ben er erg tevreden over, enige is dat de powerknop er niet opzit, dus moet dat via de powerbook. Werk met een iCurve, draadloze usb muis en bluetooth keyboard. Heb onder de iCurve een ministack van 250gb staan. Mooie desktop combi zo.

ik zal de test ook eens doen, gewoon aan laten. Wist niet dat het de slaapstand in ging. dacht dat het muis lampje bleef branden eigenlijk. Weer wat geleerd. :D

Het toetenbord gaat lekker lang mee! De muis niet gebruik de muis niet meer vanwege het batterij vreten. Ik weet niet hoelang maar het was veel te kort om steeds weer nieuwe batterijen voor te kopen. Dus de muis gebruik ik nu weer gewoon 1 met draadje en als het nodig is een keer de draadloze.

Zitten er in zo een draadloos toetsenbord dan een usb poort in????

nee dat zit er niet in :) Als je gebruik maakt van een bt muis en keyboard (zoals ik ook doe), win je al 1 usb poort.

[quote:0adec71887="JeroenR"]Zitten er in zo een draadloos toetsenbord dan een usb poort in????[/quote:0adec71887] Tuurlijk niet, waar zou die zijn stroom vandaan moeten krijgen :? :sealed:

Nou ja die batterijen gaan haast langer mee dan de muis/toetsenbord zelf dus maak je maar geen zorgen :wink:

Ik heb zelf de logitech lx 500 set. Ik heb deze ongeveer gelijk met mijn mac mini in september 2005 gekocht. De originele batterijen van het toetsenbord zitten er nog in. Mijn muis ging a veel sneller leeg. Gebruik nu nog oude batterijen die bijna leeg zijn ervoor. Hij kan daarmee een aantal weken doen.

Als het TB op is koop ik een goede lader met een viertal accu’s.

Wat ik mij afvraag. Die usbpoorten in die toetsenborden met draad, waarvoor dienen die?

[quote:f5c15251e0="Rini"]nee dat zit er niet in :) Als je gebruik maakt van een bt muis en keyboard (zoals ik ook doe), win je al 1 usb poort.[/quote:f5c15251e0] Dat doe je ook als je een keyboard en muis mèt draad hebt hoor :P

[quote:92f1b3d784="Brainiac"]Die usbpoorten in die toetsenborden met draad, waarvoor dienen die?[/quote:92f1b3d784] 't zijn gewone USB poorten, dus: muis, scanner, printer, geheugenstick, bluetooth module...

[quote:0d06a4612e="unSOUND"][quote:0d06a4612e="Brainiac"]Die usbpoorten in die toetsenborden met draad, waarvoor dienen die?[/quote:0d06a4612e] 't zijn gewone USB poorten, dus: muis, scanner, printer, geheugenstick, bluetooth module...[/quote:0d06a4612e]

Dan kan je ook een usbmuis op het tobo aansluiten?

Wat staat er nou ? :roll:

Even om te zeggen dat de poorten niet-powered zijn :? Een usbstick werkt dus niet, muis wel. Alle andere apparaten met netstroom ook.