Leverdatum iPhone 6

Hallo, ik heb de iPhone 6 vrijdag de 26e september besteld.
Dus ik kreeg een mailtje van Apple. Daar stond in ( ook op de website ) dat de iPhone 6 over 5-7 werkdagen verzendklaar was.
Maar bij geleverd staat dat de iPhone tussen 9-13 oktober komt. :roll:
Mijn vraag is nu, komt mijn iPhone 6 nu eind week 40 of pas in week 41?

Alvast bedankt! :slight_smile:

Dat is dus onbekend, hij word tussen 9 en 13 oktober geleverd :sunglasses:

Het is inderdaad even afwachten wanneer jouw bestelling verstuurd gaat worden. Zodra je toestel is verstuurd kun je met track& trace nauwkeurig volgen wannneer ze bij jou aan de deur komen. Overigens: zolang je bestelling niet is verstuurd kun je 'm nog annuleren. Ik heb de 26e ook online een nieuwe iPhone 6 besteld, maar ik had gehoopt dat gisteren of vandaag de reserveringspagina weer eens open zou gaan. Dan kun je alsnog een toestel ophalen in de apple store en kun je je order bij de online store annuleren. Maar ik heb niet veel goede hoop, na afgelopen maandag nacht is de reserveringspagina gesloten gebleven. En zonder reservering ga ik niet naar een apple store toe. Rijen zijn nog te lang en de kans dat ze jouw gewenste toestel nog op voorraad hebben is nog te klein. Dan maar gewoon wachten op de online bestelling, ik ben ook benieuwd wanneer ze de eerste bestellingen gaan versturen…

We wachten het wel af… :expressionless:

Vergeet niet dat er bij Apple een verschil is tussen verzenddatum en leverdatum.

Klaar voor verzending: vertrekt uit het magazijn van Apple
Geleverd: er wordt bij jou thuis aangebeld met een pakje

Omdat de boodschap ‘Klaar voor verzending: 5 - 7 business days’ er vanaf de eerste bestellingen via de website van Apple.be reeds stond, denk ik dat ze ook gewoon eind deze week (vrijdag) of begin volgende week zullen verzonden worden vanuit China (net zoals de iPhones die vanuit de VS zijn besteld).

Er zijn op Macrumors al enkele berichten die spreken van een vroegtijdige levering (ten opzichte van wat bij de bestelling aangegeven was). Maar ik denk gezien de vrij korte levertermijn (10-14 oktober voor mijn bestelling op 26 september), dat die niet vroeger zal geleverd worden.

Het is idd nu afwachten vanaf wanneer die eerste reeks bestellingen zullen verzonden worden.

Mensen die momenteel bestellen, krijgen leverdatums van 24-28 oktober, dus dat lijkt me al een tweede reeks.

Goed zoeken en eerst bellen; scheelt de wereld… Ik heb afgelopen zaterdag, zonder rij te trotseren, gewoon een appeltjeswinkel in kunnen lopen en stond 15 minuten later buiten met een tasje waarin de iPhone 6 zat.

Dat is altijd bij Apple. De telefoon kun je volgen vanuit Chenzhen. Binnen 5-7 werkdagen wordt hij verzonden. Ik heb de 26ste besteld en hij wordt tussen 8-10 okt. verwacht qua leverdatum. Van die data kun je voor 99% van op aan. Da’s wat anders dan bij Dixons.

[quote=afcusto url=http://www.onemorething.nl/community/topic/leverdatum-iphone-6/ time=1411904280]Hallo, ik heb de iPhone 6 vrijdag de 26e september besteld.
Dus ik kreeg een mailtje van Apple. Daar stond in ( ook op de website ) dat de iPhone 6 over 5-7 werkdagen verzendklaar was.
Maar bij geleverd staat dat de iPhone tussen 9-13 oktober komt. :roll:
Mijn vraag is nu, komt mijn iPhone 6 nu eind week 40 of pas in week 41?

Alvast bedankt! :)[/quote]