leverproblemen imac g5 apple shop nl

Nou, heb net gebeld, volgens die mevrouw staat hij al in Luxemburg, maar is er een "probleem" mbt de overdracht richting TNT...

Ze zou een incident rapport op gaan maken en deze door sturen naar de afdeling logistiek om het te bespoedigen, verder zei ze te verwachten dat hij eind deze week geleverd zou worden :slight_smile:

[quote="bierbuik"][quote:af98daf7fe="Deskman"]Hm... Dell heeft anders zat problemen en meer dan zat klagers.[/quote:af98daf7fe]

Dell heeft de ergste leveringsservice ooit! Kijk maar: mms://streams14.omroep.nl/wm/tv/tros/radar/bb.200410.asf

(helaas Windows Media)

nieuwe status, snap alleen niet wat het betekent! :x :x :x

20 okt 04
30 10
departed direct
Apple Shanghai

wacht al sinds 31 augustus 2004 op die imac g5, zal het dit jaar nog lukken? :innocent:

Kijk even bij de status op de apple site ;)

Bij mij staat er nu: Depart Terminal (Luxembourg), wat zou betekenen dat hij aan TNT overgedragen is ? :smiley:

Ik zit met een bierbuik in het vliegtuig .. departed direct 20 okt.

[quote:9f216d8cb7="iceQube"]Ik zit met een bierbuik in het vliegtuig .. departed direct 20 okt.[/quote:9f216d8cb7]

Die tracksite is een beetje vaag :), ik ben via google wat info weten op te vragen, Departed Direct betekend dat hij van Luxemburg naar Eindhoven gaat, daarna krijgt hij de status Reached Final Destination (bij mij nu het geval), vanaf dan kun je hem volgen via de site van TNT en zou het niet al te lang meer moeten duren :slight_smile:

Dus hopenlijk hebben we hem zaterdag al :D, anders begin volgende week,