Levertijd 20" Intel iMac

Heeft iemand enig idee hoe lang het kan duren voordat die dingen een keertje binnenkomen als je er eentje bij de dealer besteld hebt? Ik heb meteen de HD en het geheugen naar het maximum uitgebreid, maar ik zit nu al zo'n 3-4 weken te wachten. :x

Of zou er ook een processor-upgrade aankomen zoals bij de MacBook Pro? :lol:

Hoi.

Heb de mijne afgelopen dinsdag(nacht) besteld en kreeg gisteren bevestiging dat hij zojuist verschipt is uit Ierland, 2/3 dagen tot levering. Yes! Maandag of dinsdag dus…

Ah… een week dus in totaal. Mooi.

Oh ja, 20", bto 256 videocard, 250Gig, wireless mouse/keyboard.....

Ik heb begrepen dat de standaard modellen nl. vrij snel geleverd kunnen worden, maar zodra je er eentje op maat moet laten maken dan duurt het aanzienlijk langer

Klopt, vooral met de 500Gig harde schijf. Prefereer echter een externe.

Ik eigenlijk ook, maar het draadloze sprak me wel aan :P

Ik had de 20" Intel iMacs op vrijdag besteld, en dinsdag binnen via Graphit ...

Het is natuurlijk wel een ernstig op maat gemaakt model: een 2.0 GHz Intel Core Duo met 2 MB L2-cache, een ATI Radeon X1600 met 256 MB VRAM, 2 GB RAM, 500 GB HD...

Maar verwacht dat je hem rond volgende week wel zult krijgen. Je hebt dan wel (ongeveer) de snelste Mac van het moment ;).

hoi,

eej wat leuk ik heb ongeveer dezelfde vrijdag de 17e? besteld! 20’’ intel imac met 256, 1.5 gb, en 250 gb… via grapit, iemand enig idee hoelang dat kan duren want ik kan er niet op wachte !?

Yesssss!!! :lol:

Ik kreeg vandaag een mailtje dat hij binnen is, morgen wordt hij hier bezorgd!

Ik laat het jullie weten en zal kijken of ik een leuk reviewtje kan schrijven…

Domper!

Krijg ik eindelijk die grote doos voor me, maak ik hem open… zit er geen draadloos toetsenbord en muis in, maar een ‘gewoon’ toetsenbord met een mighty mouse. :frowning:

Niet zo heel erg, dat valt te verhelpen met een telefoontje naar de leverancier.

De iMac ziet er heel gaaf uit, werkt ontzettend snel, dus trots aan mijn collega’s het systeemprofiel laten zien: ZIT ER EEN VERKEERDE VIDEOKAART IN!!! :x

Dus deze gaat terug en we beginnen weer van voren af aan…

wat voor videokaart had je dan ? :D

Ik had een 256 MB besteld...

De leverancier gaat kijken of morgen hun technische dienst de videokaart makkelijk kan omruilen of dat er echt een nieuwe besteld moet worden…

[quote:91cfb09fea="à la Mac"]Je hebt dan wel (ongeveer) de snelste Mac van het moment ;).[/quote:91cfb09fea] Je vergeet de quad G5. Veel sneller.