Levertijd imac 27"

Goedemorgen!

Weet iemand al iets over de levertijd van de imac 27\"? Ik ga de mijne vandaag bestellen.

.

Hier ook, een maand geleden een 27 iMac fusiondrive besteld. Ik heb nog nooit zolang op een Mac hoeven wachten. Geduld is/blijft een schone zaak ... De huidige doet het goed en is feitelijk verkocht..

Zojuist besteld en nu afwachten!

Mijne besteld op 20 november, wordt vandaag afgeleverd...!

Ik heb mijne besteld op 26 oktober bij een Apple Premium Reseller in België.

Hoe komt het dat die van jou zo snel komt?

ik heb mijn imac 21,5 inch gisteren besteld duurt het echt 7 tot 10 werkdagen??

Weet ik niet, gewoon bij de Apple Store besteld.

jep, gewoon de apple store

hij blijkt namelijk wereldwijd uitverkocht te zijn
teminste dat zeggen ze in de apple store in amsterdam

Heb mijn 27" BTO iMac op 1 december besteld en de site geeft aan tot hij tussen 3 en 10 januari geleverd gaat worden.
Ook al heb je hem veel vroeger via je leverancier besteld, voor zover ik weet zijn de bestellingen via Apple pas vanaf 30 november mogelijk, heb wel gelezen van mensen die een dag eerder als ik de bestelling hebben gedaan hem al binnen hebben.

hopelijk komt die van mij dan ook rond die periode.

Op 4 december iMac 27'' besteld en gisteren is de status van "Artikelen worden verwerkt" naar "Verzending wordt voorbereid" versprongen. Geen idee hoe lang het dan nog duurt, maar lang kan het niet meer zijn (hoop ik).

Mijn 27 inch met 3TB Fusion Drive op 13 december besteld. Nog steeds geen indicatie over wanneer ik hem mag verwachten.
Wachten is prima, maar baal soms wel ervan dat ik niet weet of ik hem in begin januari kan verwachten of pas aan het einde van de maand. Ik ga maar uit van de laatste dag van januari, kan het alleen maar meevallen.

(maar in de tussentijd kijk ik wel bijna dagelijks of er veranderingen in mijn account bestelpagina zijn doorgevoerd of dat er iets op de website van Apple staat).

@rontwisk: Heb je ook een BTO iMac besteld?, bij mij staat de status nog steeds op 'Artikelen worden verwerkt’. Ik heb bij andere mensen gelezen dat het na de status verandering nog ± 4 dagen duurt.

22 november bij de store in Adam besteld en hij wordt morgenmiddag geleverd. :-D

Alle chips moeten nog met de hand worden gesoldeerd, hij moet worden dichtgelast, de glasplaat moet nog worden gesmolten, ze moeten de voet nog uitzagen en ombuigen... Daar gaat wel wat tijd in zitten ja.

@SponZz: Ja, een i7 met fusion drive.

Ik heb een 27\" met i7 processor, 16 GB ram, 1tb Fusion drive en de betere grafische kaart vandaag besteld. Hoop dat ie snel komt!