Levertijd nieuwe PowerBooks

Wie weet wanneer de nieuste lijn wordt uitgeleverd? Hoe lang duurt het normaal als er iets nieuws uit komt van Apple, tot het hier in NL ook verkrijgbaar is??

:D Mijn ervaring bij dezelfde dealer was een week levertijd of uit voorraad. :apple:

ik heb mijn pb 15" bto besteld bij apple.nl. Levertijd een week á anderhalf. Ik heb begrepen dat de 17"er wat langer over zal doen...

Ik zelf een stock 12" SD besteld. Afgelopen donderdag (22-04) besteld, ik zou het vandaag of morgen in huis moeten hebben. Ik zou zeggen, reken op een week, maar zoals gretver al zei, ik heb gehoord dat de 17" pas in mei leverbaar is?

Hmmm, dat wordt dus nog ff wachten... Mijn iBookje clamshell begeeft het echt, dus ik ben hard toen aan een vervanging. Mijn trackpad werkt al niet meer en os x 10.3 hierop draaien is ook niet alles :|

Mijn 15" doet er drie weken over bij IT Pro ... hopelijk is hij er wat sneller want het zijn lange drie weken :(

Mijn ervaring is dat Apple er rustig een maand of langer over doet voor ze echt beschikbaar zijn.