Levertijd & paar vraagjes

De nieuwe ipod (20 gb, met inscriptie), wat voor levertijd moet je daarbij verwachten?

Je kan hem 7 dagen na aankomst nog terug sturen?

De usb2.0 aansluiting vd ipod, kan die ook gewoon op de usb aansluiting vd computer (ja, windows, ik weet het :sealed: :wink: )?

Alvast bedankt. :slight_smile:

De levertijd gaat dan over die van de Apple Store.

ik denk dat het nogal logisch is dat als je je ipod laat gravere dat die niet meer kan worden teruggenomen

Klopt In de apple store NY werd gezegd dat er niet meer geruild kan worde al de IPOD eenmaal gegraveerd is. Ik denk dat de policy voor nederland het zelfde is Ik vond dat jammer maar nu naar 8 maanden heb ik die gravure geen enkele keer gemist. het gaat uireindelijk toch om the music daarom speciaal voor jullie allemaal tekst van zappa

[b:e13aa1b1c1]Information Is Not Knowledge…
Knowledge Is Not Wisdom…
Wisdom Is Not Truth…
Truth Is Not Beauty…
Beauty Is Not Love…
Love Is Not Music…
Music Is The Best…[/b:e13aa1b1c1]

de iPod zowel Firewire als usb kunnen wel aangesloten worden op Windows om op te laden maar niet om data uit te wisselen. Voor een ander systeem zul je hem moeten formateren, daar vraagt ie ook om als je hem aansluit.

[quote:a0e1681128="clesw"]Klopt In de apple store NY werd gezegd dat er niet meer geruild kan worde al de IPOD eenmaal gegraveerd is. Ik denk dat de policy voor nederland het zelfde is Ik vond dat jammer maar nu naar 8 maanden heb ik die gravure geen enkele keer gemist. het gaat uireindelijk toch om the music daarom speciaal voor jullie allemaal tekst van zappa

[b:a0e1681128]Information Is Not Knowledge…
Knowledge Is Not Wisdom…
Wisdom Is Not Truth…
Truth Is Not Beauty…
Beauty Is Not Love…
Love Is Not Music…
Music Is The Best…[/b:a0e1681128][/quote:a0e1681128]

Geweldig, Mary uit Joe’s Garage. Zappa is the best.

[quote:94ca0060dc="Deckard"]Geweldig, Mary uit Joe's Garage. Zappa is the best.[/quote:94ca0060dc] Offtopic mja... ik heb 'm ook. Great! Zo te zien echt iets voor 40'ers 8)

Maar kan het, die usb2.0 vd ipod op gewone usb vn computer? :)

je kunt wel je muziek overzetten op de ipod via usb2 en windows, zowel via itunes als externe HD, maar ik weet niet hoe het bij de 4 generatie zit, maar tot nu toe kon je alleen via de 8 pins firewire je ipod ook opladen via de computer, dit kon dus niet via usb.

Ik lees net dat de 4th Gen ipod nu ook kan opladen via een windows computer en usb 2

groet,

Henrik

woops vraag verkeerd begrepen, ik dacht dat je bedoelde dat je zowel op windows als mac dan muziek kon overzetten en/of je ipod aansluiten. dat is dus niet mogelijk. dan moet je dus formatteren.

maar als je alleen windows of alleen mac wilt dan is het volgens mij met usb wel mogelijk, moet je wel kabeltje kopen. want er wordt alleen een firewire kabel meegeleverd. wel een extra stukje voor de 4 of 6 pins fire wire van een pc

(heb er net eentje gekocht dus vandaar)

Hij zit er wel bij, ''Included accessories: Earbud headphones, AC adapter, FireWire cable, USB 2.0 cable''

Maar de vraag is dat niet :P. De vraag is of het wel kan usb2.0 op een usb1?

Heb afgelopen maandag de nieuwe iPod met inscriptie besteld. De estimated shipping date is 3 augustus. Dat gaat dus nog wel even duren waarschijnlijk. :(