Levertijden Photoshop CS2

Hallo,

Op de dag dat CS2 door Adobe officieel werd geïntroduceert heb ik meteen een upgrade van Photoshop CS2 besteld bij mijn dealer. Deze heeft echter nog steeds geen updates binnen zeggen ze, maar ik lees op internet steeds meer berichten over mensen die hun CS2 pakket al binnen hebben. Ik vraag me nu af, zijn dit alleen mensen met een compleet CS2 pakket (dus inclusief Illustrator, Indesign etc.) of zijn er ook al mensen die hun Photoshop CS2 upgrade binnen hebben.
Want in dat geval ligt mijn dealer te slapen en moet ik ze nodig eens bellen.

Alvast bedankt,

Groet,
Job

Heb afgelopen donderdag bij Adobe de CS2 upgrade besteld. Vrijdag verzonden, gisteren (maandag) bezorgd. Blijkbaar belevert Adobe haar dealers (net als Apple) langzamer dan directe klanten…

Heb een week of twee terug een (Nederlandstalige) update besteld bij mijn "vaste" dealer; dat zou nog wel even duren begreep ik (de Engelse versie is meestal een paar maanden eerder, toch ?).

Mail-a Mac heeft ze nog niet op voorraad, maar verwacht ze binnen een week. Adobe heeft ze wel op voorraad, en is vorige week begonnen met uitleveren van de pre-orders. Ik heb gisteren telefonisch een pakkeet besteld bij Adobe (de store werkt niet goed) en mij werd verteld dat ik het volgende week maandag, of eerder, kon verwachten. (de International English premium upgrade)

Okee, bedankt voor de snelle reacties, het gaat bij mij ook om een Engelse upgrade. Dan heb ik nog even geduld, en moet ik toch overwegen om bij Adobe te bestellen (als ik het eerder in huis wil hebben). Dat vind ik wel jammer overigens, want heb een goede band met mijn dealer.

Groet,
Job

Besteld via Adobe Store, Sinds vorige week dinsdag al aan het werk, en erg blij!!!

Dan hebben jullie het over de engelstalige versies! De NL-versie komt pas eind juli...

We hebben het idd over de engelstalige versies…

kreeg net een mailtje van Adobe Direct dat een pakje onderweg is met UPS morgenochtend is het er waarschijnlijk, dus de levertijd via de Adobe Store is minder dan twee dagen.