Library voor filmpjes met preview?

Hoi allemaal,

Ik zoek een programma dat kan dienen als een library voor de verschillende filmfragmenten (65 stuks) die ik op mijn harde schijf heb. Het is wel een noodzaak dat je een soort van preview ziet (een snapshot uit het fragment) zodat je weet welke fragment je voor je hebt voordat je het afspeelt… Ik vind iVideo bijvoorbeeld een fantastisch programma maar het kan maximaal 10 filmpjes in de library ondersteunen…
Wie weet iets beters…?? :cry:

Als je hem registreert, dan was die beperking er geloof ik niet meer, meen ik.

ik ben op zoek naar een ander alternatief, freeware of shareware zonder een beperking van 10 videos :x

iVideo is cool,. Ik heb hem net (naar aanleiding van dit lijntje) gedownload en ik vind t top!!

Gewoon even betalen, xc … en t kan dus meer dan 10 filmpjes hebben!!

Het schijnt dat [url=http://www.foottrack.com/]FootTrack[/url] wel wat is...de demo kan 100 clips aan... Staat trouwens ook letterlijk op de site: 'FootTrack is iPhoto for your digital video'

ivideo is inderdaad te gek ik heb hem gedownload een dag mee gespeeld hellemaal blij ik denk ik ga hem kopen dat kan alleen via paypal heb ik gedaan 19 euro van mijn rekening maar geen serial wat nu

[quote:b252ae0212="[3enhur"]Het schijnt dat [url=http://www.foottrack.com/]FootTrack[/url] wel wat is...de demo kan 100 clips aan... Staat trouwens ook letterlijk op de site: 'FootTrack is iPhoto for your digital video'[/quote:b252ae0212]

thanx ik zal dit effe checke… :wink:

K.

Lemme know.

[quote:b7989fd945="[3enhur"]K.

Lemme know.[/quote:b7989fd945]

nee, ik vind foottrack 10 keer niks, toch bedankt voor je reactie…

Je hebt Movie Gallery die lijkt ook veel op iVideo, maar ook hier heb je een limitation van 10 bestanden voor de shareware versie… :?

ik heb net mijn serial en gebruikers naam binnen gekregen van I video ik vind diet het tot nu toe beste programma en voor die 20 euro hoef je het niet te laten toch

nee, 20 euro kan ik een maand lang geen brood meer kopen... :cry: