(licht) tooonhoogte veranderen van muziek in Itunes

Hallo,

heeft er iemand al eens een plugin voor itunes gezien waarmee je een stuk een beetje langzamer kunt zetten (zodat de A weer 440 is, ipv, 443, of 435. Ik blijf mijn bas stemmen. Heruitgaven van jaren 30 jazz willen nog wel eens NIET kloppen)

ik weet dat er losse tools zijn als MJP 2.0.3 maar het zou kicken zijn als dat mooi in Itunes zou kunnen.

Ik ben erg benieuwd.

j.

[code:1:7ffc423b31]==> Venster ==> Equalizer

of

==> Klavertje 2 [/code:1:7ffc423b31]

Graag gedaan :wink:

[quote:3797c8c02f="roblemmen"][code:1:3797c8c02f]==> Venster ==> Equalizer of ==> Klavertje 2 [/code:1:3797c8c02f]

Graag gedaan :wink:[/quote:3797c8c02f]

oh, sorry, ik ben niet duidelijk, dat bedoel ik niet… ik bedoel eigenlijk de pitch (toonhoogte) en niet de eq, dus dat om de muziek goed gestemd te krijgen het ‘bandje’ iets langzamer danwel sneller te laten draaien.

aar even goed wel bedankt voor je snelle antwoord! :slight_smile:

Ben je alle functies van Garageband doorgelopen? Ik gebruik het niet, maar het is een iLife programma dus lekker doorweven met iTunes compabiliteit. Dus daarmee de nummers aanpassen, opslaan en daarna moet je ze af kunnen spelen in iTunes lijkt mij :wink:

[quote:d019cf592f="roblemmen"]Ben je alle functies van Garageband doorgelopen? Ik gebruik het niet, maar het is een iLife programma dus lekker doorweven met iTunes compabiliteit. Dus daarmee de nummers aanpassen, opslaan en daarna moet je ze af kunnen spelen in iTunes lijkt mij :wink:[/quote:d019cf592f]

goed idee, dat zou best nog wel eens kunnnen zijn.

dank

[quote:d4dffec0d8="jantje bee"]dank[/quote:d4dffec0d8]Graag gedaan :wink:

ronimusic heeft een "amazing slow downer"

sleur en pleur een nummer naar keuze uit itunes in de slow doner en klaar is kees.
geen gedoe met importeren en zoeken
werkt prachtig.

vind ik wel een oplossing eerlijk gezegd. ga ik denk ik doen.

wat mij betreft topic gesloten