Lichtnetadapter & usb ?

Ik heb een iPod mini 2g en wil een lichtnetadapter kopen. Moet ik nu ook een firewirekabel erbij kopen of kun je hem ook opladen met de standaard bijgeleverde usb kabel?

normaal gezien wel ja!

maar best maybe ook een usb lichtnetadapter er bij kopen voor het geval je geen maccie bij je hebt als je op vakantie bent

Er zijn inderdaad zowel FireWire als USB -opladers te krijgen. Dus als je zo'n USB oplader koopt kan je gewoon je bijgeleverde USB kabel gebruiken.

lees " aan de slag " pagina 25 :)

Ik kan nergens een usb lichtnetadapter vinden wel staat overal firewireadapter vandaar mijn vraag.

p.s. niet alleen handig als je op vakantie gaat ook handig als je naar het ziekenhuis moet :wink:

[quote:269a343637="Pasco2"]lees " aan de slag " pagina 25 :)[/quote:269a343637]

bedankt gevonden op pagina 27

en adapter gevonden in de Applestore

allemaal bedankt voor jullie snelle reacties

Ik kan er niet aan doen .. maar op één of andere manier blijk ik het redelijk schandalig vinden dat de lichtnetadapter niet meer standaard wordt meegeleverd .. Het blijft tenslotte toch een mobiel ding .. er bestaan ook nog mensen die hun computer niet altijd meenemen ..

het is niet schandalig de meeste mensen gaan voor goedkoop, nu krijgen ze het goedkoop... de volgende apple stap is ZONDER oordopjes? kan er weer 20 euro eraf