liedjes herstellen

Ik heb een aantal liedjes die een paar seconden spelen en dan naar het volgende liedje in de lijst springen, als je dan zelf verderspoelt speelt het gewoon verder is er een mogelijkheid om dit te herstellen? behalve cd opnieuw rippen want dat veranderd er niets aan

alvast bedankt

Met welk programma speel je de muziek af?

Het lijkt erop alsof het programma alleen de eerste zoveel seconden laat horen. Heb je al in de instellingen van het programma gekeken?
Ik heb voor je in itunes gekeken, maar kon hier niet zo 1…2…3 iets vinden. Als je wel in je muziek kan spoelen mankeerd er niets aan je muziekbestanden, maar staat er ergens een optie verkeerd in het afspeelprogramma.

ik gebruik iTunes om het af te spelen in de liedjes is er een klein stuk waar hij precies niet "over" geraakt eens voorbij dat stukje speelt het wel normaal verder

Als je een nummer selecteerd, en dan onder info bij 'opties' kijkt (appeltje i), zie je dat je een begin en een eind aan een nummer kan geven. Dit is bijvoorbeeld handig bij een bonustrack waarvoor eerst 5 minuten stilte zit of een nummer waar een vervelend skit achteraan komt. Normaal gesproken staat dit standaard natuurlijk op 0, maar misschien heeft je kleine zusje of irritante buurjongen je willen pesten... Succes ermee.

hm nee daar staat alles nog goed begintijd staat op 0 toch bedankt voor het helpen meedenken

Heb hetzelfde....heel vervelend. Te meer, daar de iPod deze fout meeneemt :(

iemand al een oplossing gevonden? ik heb al is gekeken of het niet te importeren is in garageband maar daar laat hij het dan niet zien