liedjes niet in playlist in itunes, wel op ipod mini

misschien is t een vage vraag, en is het erg makkelijk op te lossen, maar ik kom er eventjes niet uit... ik gebruik nog niet zo lang m'n ipod mini en itunes dus ook niet maar ik heb dus liedjes van een cd in iTunes geimporteerd, en via iTunes op m'n iPod mini gezet. de liedjes die ik in de 'bibliotheek' heb staan, worden automatisch opgeslagen op m'n pc, maar daar zit dus juist het probleem; mijn pc beschikt niet over erg veel ruimte, en ik wil er dus zo weinig mogelijk muziek op hebben om hem zo goed mogelijk te laten functioneren (het is een vrij oude computer, vandaar). maar als ik dus liedjes uit m'n 'bibliotheek' verwijder, dan worden ze ook van mijn ipod gehaald, dat snap ik wel, omdat een playlist compleet over wordt genomen, maar hoe kan ik er voor zorgen dat dit niet gebeurd? xx ellen

Je iPod staat nu op automatisch syncen dat moet je in de instellingen op handmatig zetten. En nu moet je zelf kiezen wat je op je iPod zet en wat op je computer, maar ik heb wel al gehoord dat er soms eens wat fout kan lopen hierbij en dat je plots al je muziek dan op je iPod kwijt bent, ik weet niet hoeveel hier van waar is of niet, maar het is dus mogelijk.

grtz