liedjes op ipod?

kan er mij iemand stap per stap zeggen hoe ik mijn liedjes op ipod zet?

1) liedjes toevoegen in iTunes 2) iPod aan mac koppelen 3) in iTunes: Archief > Werk iPod bij

Nog nooit gehoord van een handleiding? Die zit er niet bij voor niets hé

[quote:c39e2ced26="vikking"]1) liedjes toevoegen in iTunes 2) iPod aan mac koppelen 3) in iTunes: Archief > Werk iPod bij[/quote:c39e2ced26]

Ben er persoonlijk geen fan van iTunes mijn iPod automatisch te laten bijwerken. Als je dat uitzet (kan in het optiescherm waar je terecht komt bij het voor de eerste keer aansluiten van de iPod, of via de knop opties rechtsonderaan in iTunes als de iPod is aangesloten). Zo heb je zelf de regie over welke nummers er op de iPod komen d.m.v. klikken en slepen.

[quote:600c71cbcb="bunny"]kan er mij iemand stap per stap zeggen hoe ik mijn liedjes op ipod zet?[/quote:600c71cbcb]

Als je Windows hebt, download dan eerste Apple’s iTunes. Kies ‘Windows 2000 of XP’, verwijder de vinkjes en klik op ‘Gratis download iTunes’. Kies nu een locatie om het bestand te bewaren. Open dan het installatiebestand.
Als je een Mac hebt, ga dan naar Progamma’s en open iTunes.

Open iTunes. De configuratieassistent komt in beeld. Je kan gewoon verder klikken, maar ga niet naar de iTunes Music Store maar naar je ‘Bibliotheek’. Nu zie je het iTunes-venster voor je. De stappen zijn eenvoudig:

1. Haal een CD.
  2. Steek hem in de computer.
  3. Open iTunes.
  4. In de navigatiekolom (het menu Bron) klik je op de CD.
  5. Selecteer de liedjes en druk op “Importeer CD”, rechtsboven te vinden.
  6. Koppel je iPod aan de computer.
  7. Kies een naam voor de iPod.
  8. En je hebt een CD op je iPod staan!

en als ik liedjes in itunes heb staan hoe zet ik die er op?

Dat is nu al 5 keer gezegd... lees de posts eens op je gemak door zou ik zeggen.

[quote:adc5c8cc57="bunny"]en als ik liedjes in itunes heb staan hoe zet ik die er op?[/quote:adc5c8cc57]

iPod aansluiten!

3e link in [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=34381]dit[/url] draadje moet je hebben.

Bunny, met alle respect maar dit is een vraag die hoort in de categorie 'Ik heb net mijn nieuwe auto… hoe start ik ‘m?’
Kijk eerst eens goed rond op dit forum voordat je een vraag stelt. Zeker nu de zoekfunctie het weer doet.
Maar goed, jouw vraag staat netjes uitgelegd in het filmpje waar de bovenstaande link naar linkt. Dit topic gaat op slot.