Liedjes op pc zetten via iPod

Hallo mensen,

ik heb een vraagje. Mijn nicht heeft onlangs ook een iPod gekocht en zij heeft een veel uitgebreidere muziekcollectie dan mij. Zij heeft een 30 gig photo en ik een gewone 20 gig. Nu wil ik de liedjes die zij op haar pc heeft staan, op mijn iPod zetten en dan op me pc zetten. Heeft iemand enig idee hoe ik die liedjes van mijn iPod op mijn pc zet? :apple:

Graag reactie, alvast bedankt
Chyna en Cynthia

het is vrij moeilijk om liedjes van je ipod op je computer te zetten voor de mac zijn hier programmas voor, en voor de pc waarschijnlijk ook wel, alleen zou ik niet weten welke :(

Je kon dat ding toch als een soort harde schijf gebruiken om bestanden van de ene op de andere pc te zetten?

ja dat kan, dan sluit je hem aan, maar dan gebruik je niet itunes om de liedjes erop te zetten, maar sleep je hem naar de ipod zelf, op de andere computer sleep je ze er weer af

hartstikke bedankt man :D

maar nog één vraag: in welke map ofzo moet ik de liedjes dan precies zetten?

zit je nu op een mac of op een pc?

pc

Op [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=558625#558625] deze link[/url] vind je wat je zoekt (of zou moeten gezocht hebben). Er staat ook reeds vermelding bij van het bestaan van een zoekfunctie en dergelijke meer... :cry:

boeiend ik help ze zelf gewoon wel hoor :? en die link gaat trouwens over iets anders dat is: liedjes op een ipod -> Computer dit is: liedjes van de ene naar de andere computer met de ipod als HD

@vhbart: dat kun je toch ook zonder zuchten mededelen? Chyna Whyte is sinds vandaag geregistreerd en stelt de eerste vraag.

magic go on!

[quote:735481e02c="vhbart"]Zucht...

Op deze link vind je wat je zoekt (of zou moeten gezocht hebben). Er staat ook reeds vermelding bij van het bestaan van een zoekfunctie en dergelijke meer… :cry:[/quote:735481e02c]

door die topic word ik ook niet veel wijzer :?

[quote:7b8408401f="FreekMac"]@vhbart: dat kun je toch ook zonder zuchten mededelen? Chyna Whyte is sinds vandaag geregistreerd en stelt de eerste vraag.

magic go on![/quote:7b8408401f]

haha, precies :innocent:

@ chyna: zit je op een pc of op een mac?

pc

ok, als je je ipod aansluit zal het wel iets als een H schijf ofzo zijn, dat zou ik niet weten daar sleep je ze dus in en als je m dan op de andere computer aansluit sleep je ze er weer van af :)

Top! Hartstikke bedankt he! :innocent:

en als ik de volgende keer weer een vraag heb, zal ik de zoekfunctie gebruiken :slight_smile:

graag gedaan :)

@vhbart: omdat iemand deze vraag eens eerder heeft gesteld betekent niet dat niemand anders hem meer mag stellen, ik snap dat het een zootje kan worden, maar niet alles hoeft op slot :sealed:

@FreekMac Je hebt gelijk, heb de zucht weggehaald. Soms wordt het wel wat te veel om tig keer dezelfde vraag te zien passeren.

@magic-with-mac &@ Chyna White
Mijn excuses, het enige waar ik op doelde was laten weten dat er a) hier ook een zoekfunctie bestaat en dat je die ook kan/mag gebruiken en b) Ik meen te durven stellen dat het ook een nuttige link was/is want dat je op die manier de muziek van de iPod naar de pc krijgt, zoals oorspronkelijk gevraagd. Mijn bericht was dus echt wel opbouwend bedoeld. Die zucht was er inderdaad te veel aan. Ik wil er echter nogmaals op wijzen dat, als je de zoekfunctie gebruikt, menig ander thread hierover zult vinden.

ok :)

Right vhbart! Netjes dat je je zucht hebt weggehaald. Kan me de rest van je verhaal prima voorstellen, zie onderschrift.

mooi opgelost magic! Chyna White ook heppie?

Zie je wel: [i:54b721af5e]De leukste punt nl![/i:54b721af5e] :wink: 8)