liedjes overzetten pc=>mac

als ik bij mijn netwerk kijk bij de finder zie ik de pc warmee ik liedjes wil overzetten niet in de lijst staan terwijl hij wel gewoon op ons netwerk zit

weet iemand hoe dat kan??,en hoe ik dit kan oplossen??

bij voorbaat dank

Als je nou eens op het forum "internet en netwerken" kijkt (en daar zitten we momenteel), zie je bovenaan een zgn. sticky staan, met waarschijnlijk een antwoord op je vraag. voor je gemak, hier een link:

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=46340

Volgende keer even de zoekfunctie gebruiken! :expressionless:

[off topic] Just a thought:

Ik wil hier nu niet de muggezifter uithangen of de bemoeial maar zou iemand mss de nickname van de topicstarter kunnen aanpassen naar “axelvanraath” ofzo. Dat rekt het forum niet zo uit. (in overleg met de persoon in kwestie natuurlijk).
[/off topic]

[quote:c04d0964b8="pietjepuk6546"][off topic] Just a thought:

Ik wil hier nu niet de muggezifter uithangen of de bemoeial maar zou iemand mss de nickname van de topicstarter kunnen aanpassen naar “axelvanraath” ofzo. Dat rekt het forum niet zo uit. (in overleg met de persoon in kwestie natuurlijk).
[/off topic][/quote:c04d0964b8]

Heb je een 6" scherm ofzo!
verder wil ik ook niet zeikerig doen.

[quote:e39328928f="Petje"][quote:e39328928f="pietjepuk6546"][off topic] Just a thought:

[/off topic][/quote:e39328928f]

Heb je een 6" scherm ofzo!
verder wil ik ook niet zeikerig doen.[/quote:e39328928f]

Ik geef Pieptjedepuk eigenlijk gelijk.
't is te lang, + wordt zeer goed opgemerkt door spam robots… hij staat nl. tig keer in beeld :roll:

En dan ook nog "hotmail.com"

Ik zeg gewoon bannen die handel. :smiley:
:apple: