LightScribe-software

Kan er iemand mij een programma adviseren om LightScribe te gebruiken? Ik heb me net een LaCie DVD-brander aangeschaft, maar er staat helemaal geen Mac-software op de bijgeleverde CD's, en ik zoek nu naar een goed (liesft freeware) alternatief. 'LaCie LightScribe Labeler' vind ik wel op LaCie's site, maar zonder download-link...

er is bij mijn weten (maar het is alweer een paar maanden geleden dat ik tegen hetzelfde probleem aanliep) geen lightscribe software anders dan die van Lacie. Dan moet je dus iemand vragen om de software of teruggaan naar de winkel om de mac versie (die software wordt dan inderdaad apart bijgeleverd) te kopen/bestellen. Maar, wie weet is de situatie inmiddels anders? Ik heb in ieder geval nog een lacie brander (was niet voorradig) in bestelling staan die dit probleem oplost...

Probeer anders contact op te nemen met LaCie Nederland. Op de site van LaCie kun je nml alleen de updates downloaden. Misschien dat LaCie Nederland je dan wel een CDtje ofzo kan geven

Probeer anders contact op te nemen met LaCie Nederland. Op de site van LaCie kun je nml alleen de updates downloaden. Misschien dat LaCie Nederland je dan wel een CDtje ofzo kan geven

Heb ik net gedaan, en nu maar een antwoord afwachten. Er is ook nog DiscLabel, die kan er ook mee overweg. Kost je wel bijna 30euro, dus laat ik maar even LaCie afwachten.

En?

Groet

Sander

Bij LaCie konden ze me niet helpen: de Labeler zit niet bij al hun producten, je moet zelf maar zien dat je de juiste koopt... (bij de versie enkel met USB zit de software er niet bij) Ik ben viavia toch aan hun software geraakt, en dat werkt perfect.