Lijst met landen verkoop Simlock vrije iPhone

Weet iemand misschien ergens een lijst te vinden met alle landen waar simlock vrije iPhones te koop zijn. Zoals België bijvoorbeeld.

bij mijn weten is dat een heel korte lijst: -België -Zwitserland

De Zwitserse iPhone is dacht ik niet simlock-vrij... bovendien verkopen ze niet aan buitenlanders.

• België
  • Italië
  • Tsjechië
  • Griekenland
  • Slowakije

Edit: lijst aangepast.

Heb er een paar uit Czech laten komen.. vodafone.. werkt perfect, alleen visual voicemail niet..

Bedankt :)

Ik wil geen t-mobile of vast contract namelijk, en wil upgraden. Heb nu die eerste iPhone. En er zit misschien weer een stedentripje in in het najaar.

Griekenland ook. Kom ik net terug met een simlock-vrij iPhone.

Frankrijk verkoopt ze bij orange.. 609 euro maar dan moet je nog eens extra 100 euro betalen voor unlock..

[quote:e0c97020ed="Godsmack"]Frankrijk verkoopt ze bij orange.. 609 euro maar dan moet je nog eens extra 100 euro betalen voor unlock..[/quote:e0c97020ed]

Heb ik afgelopen weekend nog na gevraagd in Parijs

[quote:7f234ffc26="roy"][quote:7f234ffc26="Godsmack"]Frankrijk verkoopt ze bij orange.. 609 euro maar dan moet je nog eens extra 100 euro betalen voor unlock..[/quote:7f234ffc26]

Heb ik afgelopen weekend nog na gevraagd in Parijs[/quote:7f234ffc26]
ok en toen?

Begonnen al te steigeren toen ze er achter kwamen dat ik buitenlander was :x

Maar ik ben toen weggegaan. Er is 1 ding wat ik nooit doe en dat is moeilijk doen in Frankrijk…

Ik heb de mijne (3G 16GB Wit) in Bratislava, Slowakije gekocht. Simlockvrij, zonder gezeik en gewoon op voorraad. Voor meer informatie verwijs ik je naar:

http://support.apple.com/kb/HT1937

[quote:a628254d8c=“Zakske”]- Slovenië[/quote:a628254d8c]Staat niet op de lijst. Moet daar nog released worden.

[quote:60734dc710="Napsju"]Staat niet op de lijst. Moet daar nog released worden.[/quote:60734dc710] My bad... Slovenië en Slowakije door elkaar gehaald. :innocent:

Thanks Napsju.

Zal Belgie wel worden…

[quote:cbbdad8c07="Zakske"]De Zwitserse iPhone is dacht ik niet simlock-vrij... bovendien verkopen ze niet aan buitenlanders.

• België
  • Italië
  • Tsjechië
  • Griekenland
  • Slowakije

Edit: lijst aangepast.[/quote:cbbdad8c07]

Waar kun je hem het beste kopen, waar is hij het goedkoopste?

[quote:648aef30bb="Emiel Janson"]Waar kun je hem het beste kopen, waar is hij het goedkoopste?[/quote:648aef30bb] In Griekenland & Italië betaal je €499 voor de 8 GB-versie, en België €525. Enkel handig als je toevallig in één van die landen moet zijn.

Ik kan niet vinden (maar dat is vast mijn fout) of zo'n simlockvrije foon uit Italië of België meteen ready to use is met een NL-sim. Of moet je in dat land nog iets regelen? (zoals in Frankrijk het geval is).

In Frankrijk unlock je je iPhone dmv een code, je hebt dus eerst een locked phone. In die andere landen verkopen ze de iPhone unlocked.

Maar wat ik bedoel is: het activatieproces en zo, dat kan gewoon met een NL-sim, thuis op mijn NL-iMac? Ik vond op fora namelijk ook aanwijzingen dat je dat in het betreffende land moet doen - al kan ik me dat niet voorstellen....

Doen ze gewoon in de winkel aldaar. Omdat koppelverkoop verboden is in die landen (Belgie in iedergeval). En een lost toestel toch koppelen aan een activatieproces met een provider (en dan een provider lock) is dus verboden

Bedankt Roy! Maar ik kan dus niet daar een iPhone kopen (of in Italië), die gewoon meenemen en dan pas hier in Nederland uit de doos halen en activeren?