Lijstjes, lijstjes en nog eens jongens en meisjes.

Lijstjes? iemand? 2005 loopt teneinde. Beste film, beste concert, beste theatervoorstelling, beste song, beste boek, beste Appels (toch weer Cox) Beste kamerplant? Beste Pizza?

Heb je een top 10 een top 5, een top 3?

Ik zet vast hoog in met een elpee top 24

1. Andrew Bird - & The Mysterious Production of Eggs
  2. Ryan Adams - Cold Roses etcetera
  3. Sufjan Stevens - Illinoise
  4. Shelby Lynne - Suit Yourself
  5. The National - Alligator
  6. Laura Veirs - Year Of Meteors
  7. Steve Wynn & The Miracle Three
  8. Ry Cooder
  9. Brendan Benson
  10. Sexsmith & Kerr
  11. Chris Whitley
  12. Martha Wainwright
  13. Vashti Bunyan
  14. Stephen Malkmus
  15. Gemma Hayes
  16. Bloc Party
  17. Arcade Fire
  18. Ane Brun
    19 Beck
    20 White Stripes
    21 Kaiser Chiefs
  19. Josh Rouse
    23 Bright Eyes
    24 Kathleen Edwards
    25 Richmond Fontaine

Als ik dan toch een hinderlijke spelfout verwijder (Block Party) kan ik er meteen wel 25 van maken
De Top 5 zijn wel echt toppers voor mij. Verder is het maar net hoe mijn pet staat.

Beste smileys: :P :evil: :D :lol: :x :roll: :apple: :innocent: :mrgreen: :o :( :) :sealed: :roll: :barbu: :baby2: :moe: zzz :nietblij: :sotp: :inlove: :grrr:

:P:P

:??

Top 4 van woorden die ik nooit meer wil horen: 1 bling 2 bling 3 bla 4 bla Ze vatten wel mooi de Nederlandse samenleving anno 2005/2006 samen.

[quote:f5961a16ce="wjgmspeedy"]Top 4 van woorden die ik nooit meer wil horen: 1 bling 2 bling 3 bla 4 bla Ze vatten wel mooi de Nederlandse samenleving anno 2005/2006 samen.[/quote:f5961a16ce] en ”mijn ding”.

Beste covers en/of bootlegs:

1. Diary of a madman (van Ozzy uiteraard) / Lovesong (cover van de Cure) - A Perfect Circle → speelden ze ergens live en maakten een combinatie van die 2 nummers…behoorlijk brilliant…
  2. Lovesong (wederom een live cover van dit nummer) - Tori Amos
  3. Ashes to Ashes (Live David Bowie cover) - A Perfect Circle (Wat kan ik zeggen?)
    4 Fade to Black (bootleg opgenomen tijdens een concert in Utrecht, niet door mij helaas…want hij is echt goed…) - Metallica
  4. Terrible Lie (Cover van Nine Inch Nails) - Maynard James Keenan
  5. Whiskey in the Jar (cover van Thin Lizzy, welke zij hebben gecovered van de Dubliners, welke een antiek volksliedje speelden…) - Metallica
  6. Paranoid (Cover van Black Sabbath) - Megadeth
  7. Hurt (Live cover van Johnny Cash) - Sevendust
  8. Loverman (Nick Cave cover) - Metallica
  9. Stone Cold Crazy (cover van Queen, maar lijkt voor ze geschreven…) - Metallica

Okay…misschien qua bands wat eenzijdig, maar a good cover is hard to get zullen we maar zeggen…

Paranoid is van Black Sabbath, zo heet zelfs een heel album ;) Ozzy zingt daar nog wel ja.

[quote:7ea8e2f924="Zora la rousse"][quote:7ea8e2f924="wjgmspeedy"]Top 4 van woorden die ik nooit meer wil horen: 1 bling 2 bling 3 bla 4 bla Ze vatten wel mooi de Nederlandse samenleving anno 2005/2006 samen.[/quote:7ea8e2f924] en ”mijn ding”.[/quote:7ea8e2f924]

En “mijn twee centen”!

Dat zijn [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=40280&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=jeukterm]Loze kreten en jeuktermen...[/url] Tsss... in m'n openingspost aldaar reeds vermeld. Just my 2 cents :kleenex: :kleenex: :kleenex:

Mijn favoriete concerten waar ik ben geweest:

1. Jamie Cullum (gister avond)
  2. North Sea Jazz (2005, 2003, 2002, 2001, 2000)
  3. Peter Gabriel

Top 5 Adviezen/opmerkingen die ik niet meer wil lezen op deze site:

1. Bestaat al een topic over
  2. Slotje
  3. Oud nieuws
  4. Zoekfunctie gebruiken
  5. Permissie herstellen

je vergeet 0. Prammen zappen :wink:

Top 5 van politici die wat mij betreft hun biezen mogen pakken: 1 Rita Verdonk 2 Piet Hein Donner 3 Jan Peter Balkenende 4 Maxime Verhagen 5 Geert Wilders

6. Zalm (motor van de armoede in Nederland).

Top 1 van minister die van mij gelijk in Nederland mag beginnen: 1 Freya van den Bossche

Dat arme vlaamse kind kun je die gereformeerde psalmenpoeperss toch niet aandoen! Maar van mij mag ze zeker blijven.

[quote:e0ed4169eb="Zora la rousse"]6. Zalm (motor van de armoede in Nederland).[/quote:e0ed4169eb] Een Top 6 is zo lullig. Moet ik gelijk maar het hele kabinet in de lijst zetten en een Top 15 maken? :evil:

Ah medestanders voor aansluiting bij Belgie Uit dat andere draadje:

Ik wil het laatste woord in deze kwestie en de vrouw die het woord stijfburgelijkheid over Balkenende en co heeft uitgesprokken in beeld houden.

[quote:65071aeb98=“sally”]De ideale opvolger van Balkenende:
[img:65071aeb98]http://home.scarlet.be/~bartcast/images/freya.jpg[/img:65071aeb98]
In ieder geval is het mijn stijf-burgerlijkheid gauw gedaan.
(vice-premier Freya van Belgie)[/quote:65071aeb98]

Ik vind haar geweldig, terwijl ik niet eens weet bij wat voor partij ze zit. En eergisteren op tv had ze ook een leuke bril op. Maar ik las net dat Zakske haar niet leuk vindt. En ze praat Gents.

vind het best wel grappig. heel de belgische politiek in rep en roer, de oppositie (CD&V, VB) die denkt dat belgië nu een mindere economische vooruitgang zal doormaken door de uitspraak van Freya. en dan hoor je zo op het journaal dat de nederlanders er best wel om kunnen lachen, zo ook op dit forum blijkbaar :P