Ik heb al een tijje een probleem met Limewire.
Als ik dit programma gebruik dan loopt alles vast of het werkt heel traag. De Mac G4 is niet meer vooruit te branden. Ik heb Limewire al verschillende malen opnieuw erop gezet.
Syteem 10.3.8 & 768 RAM.
Iemand een idee hoe dit te verhelpen ?
Dit prrobleem heb ik ook vaak met Limewire de reden hier voor is dat het niet OSX Native is. Als Limewire word gestart start het ook Java op. En daardoor gaat het systeem langzamer draaien.
iSwipe is inderdaad een goed alternatief maar daarvoor moet je betalen. Je zou ook aan poisoned kunnen denken deze volledig OSX native en ondersteund ook nog meerdere protocols.
Neemt Limewire dan zoveel geheugen dat deze de heleboel zo erg vertraagd ?
Er zit 768 RAM in deze MAC :(
Ik heb iSwipe even gedownload. Dit programma is toch een stuk minder gebruiksvriendelijker dan Limewire. Verder zijn de mogelijkheden veel minder en zijn de zoekresultaten ook niet iets om blij van te worden. Voordel is wel weer dat het mijn MAC niet helemaal verlamd.
Ik had daar vroeger ook vaak last van maar dat valt tegenwoordig wel mee.
Weet niet waardoor het nu beter gaat. Heb wel inmiddels de PRO versie. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft.
volgens mij ligt het aan het feit dat java (en swt) gewoon niet echt lekker draait op mac osx, op mn linux pc draaien limewire en azureus (ook op java gebouwd) veel sneller en nemen minder geheugen in beslag
Ik denk dat je beter idd een “native” p2p client gebruiker (zoals bijv xfactor)
[quote:7f5fc6aac6="Flyer"]
[b:7f5fc6aac6]Ik heb iSwipe even gedownload. Dit programma is toch een stuk minder gebruiksvriendelijker dan Limewire. Verder zijn de mogelijkheden veel minder en zijn de zoekresultaten ook niet iets om blij van te worden.[/b:7f5fc6aac6][/quote:7f5fc6aac6]
Ik denk dat je iSwipe onder OS9 gebruikt dan, mijn iSwipe vind echter wel heel veel en is juist wel gebruiksvriendelijk.
Zoals ook in mijn eerste post stond, ik gebruik 10.3.8 en dus geen Max OS 9 :?
Jij geeft aan dat alles bij jouw perfect werkt. Ik heb net weer even iSwipe geprobeerd.
Als ik wil wisselen tussen search, downloads etc dan duurt het bij mij een hele tijd alvorens het programma reageert. Heb jij dat ook ? Reageert iSwipe even vlug als bijv. mail ?
Ik kan brood meenemen als ik Limewire of iSwipe gebruik. Dan moet er dus iets anders niet goed zijn. Ik heb ook Xfactor en poisened gedownload. Dit ga ik ook even testen.
Ik krijg misschien wel evenveel hits als Limewire alleen valt het me op dat er maar heel weinig daadwerkelijk gedownload kunnen worden.