Limewire op iBook G4 ???

Hallo Mensen, Ik heb een probleem!! Op m'n nieuwe iBook G4, versie 10.3.2, probeer ik limewire te installeren. De installatie lukt wel, maar elke keer als ik dan limewire open, verdwijnt hij direct weer. Kan iemand mij helpen??? De limewire die ik heb gedownload is speciaal mac osx. Dus iemand een oplossing??? Thanx

Beste advies, maar geen antwoord op je vraag :innocent: :

Vergeet dat irritante limewire en stap over op soulseek daar vind je alles mee.

Antwoord op je vraag:

zoek eens op limewire log, in de crash log kun je misschien wat er verkeerd is gegaan. Anders de preference file van limewire weggooien en opnieuw proberen.

Bas, heb je wel de laatste versie van limewire? Anders ff zoeken op http://www.versiontracker.com/macosx/index.shtml

Kijk liever naar Poisoned!

http://www.gottsilla.net/poisoned.php

Dennis

[quote:db1793e577="dennis"]Kijk liever naar Poisoned! [/quote:db1793e577]

Inderdaad Poisoned is the best! :stuck_out_tongue:

Poisoned vindt altijd zoveel, maar als het op downloaden uitkomt gebeurt er meestal bijzonder weinig.

[quote:fd6a4d9251="Roggie"]Poisoned vindt altijd zoveel, maar als het op downloaden uitkomt gebeurt er meestal bijzonder weinig.[/quote:fd6a4d9251]

Dan moet je de download nemen met de meeste gebruikers en met de groene vink!

ik heb ook nog een tip...Azureus...of een andere bittorrent client. Met een hoop nuttige progjes op www.********.org

Wat Limewire betreft…veel foute files, 90% feek, gewoon niet gebruiken.

[mod:e41dfe8adf=“iRuben”]Link naar warez site gewist…[/mod:e41dfe8adf]

Als je de beste software wil gebruiken en tegelijkertijd ook overzichtelijk is, dan raad ik je Acquisition aan. Hier kan je het vinden [url]http://www.acquisitionx.com/[/url] (het is wel shareware. Maar je kan wel onbeperkt blijven gebruiken) Het werkt op Limewire netwerk, maar met andere programmatuur. Ikzelf werkt sinds de eerste versie al ermee, en ik heb geen problemen van gekregen. Dus ik raad je het aan om het te downloaden

[quote:2f50044d6f="Martijn Bakker"][quote:2f50044d6f="Roggie"]Poisoned vindt altijd zoveel, maar als het op downloaden uitkomt gebeurt er meestal bijzonder weinig.[/quote:2f50044d6f]

Dan moet je de download nemen met de meeste gebruikers en met de groene vink![/quote:2f50044d6f]
Doe ik altijd, maar dan komt ie in een ellenlange wachtrij. Toch heb ik best wel geinige dingetjes met Poisoned gedownload. Ik ga meteen dat Soulseek proberen. Veel over gehoord, maar was alleen voor Windows, dus ik denk dat ik heel blij ga worden van bovenstaand linkie, nu hij op dit forum staat.

Als ik het me goed herinner stond er 'Limewire' in de titel.

En verrek ja… het staat er nóg!

Dus voor problemen over Poisoned, Acquisition, Soulseek enz. start je een eigen draad. BasLammersen heeft een duidelijke vraag.
Hier staat een mooi vergelijkend warenonderzoek van p2p-programma. Daar graag de tips over welk p2p Bas moet gaan gebruiken als het met Limewire niks meer wordt.

[quote:59ab722ead="Elstar"]Als ik het me goed herinner stond er 'Limewire' in de titel.

En verrek ja… het staat er nóg!

Dus voor problemen over Poisoned, Acquisition, Soulseek enz. start je een eigen draad. BasLammersen heeft een duidelijke vraag.
Hier staat een mooi vergelijkend warenonderzoek van p2p-programma. Daar graag de tips over welk p2p Bas moet gaan gebruiken als het met Limewire niks meer wordt.[/quote:59ab722ead]
You heb helemaal gelijk, sorry.