Limewire start niet op!

Vandaag heb ik Limewire versie 4.05 gedownload en al een paar keer opnieuw geïnstalleerd. Iedere keer wanneer ik dit programma wil opstarten krijg ik een foutmelding: Limewire is onverwacht gestopt - andere programma's zijn niet beïnvloed - en of ik een bugrapport naar Apple wil sturen. Ik dacht dat Mac OS 10.3 een update nodig had, maar alles is tot dusver up-to-date. Heeft iemand misschien ditzelfde probleem of weet iemand hier raad mee?

Alvast bedankt!

Ik heb hetzelfde probleem... geen idee waar het aan ligt. Hij begint drie keer te bouncen en daarna kapt ie er mee :?

Heb dit naar mijn weten een tijdje geleden ook gehad. Hoop opgegeven en draai nog steeds de oude versie.

Bij mij loopt Limewire 4.05 prima (op een PowerMac G5, 1.6 GHz, 1 GByte RAM en MacOS 10.3.4).

Had hetzelfde probleem. Een (bijna te- )voor de hand liggende oorzaak : IE en Bittorrent stonden al aan. Oplossing was : eerst Limewire opstarten daarna de anderen.

ik had dit ook voor met de vorige versie, de huidige versie die ik eveneens deze week heb gedownload gaat prima!

wat je moet doen in jullie geval is dit : ga naar de programma map op je hd en dan naar het icoontje van limewire, vervolgens klik je dit aan, dan met de controltoets nogmaal erop klikken en kiezen voor ‘toon pakketinhoud’ vervolgens in de mappen die je daar zal terugvinden zoeken naar limewire, nu zal je limewire via de terminal toch opstarten…

ik had dit probleem eveneens met toast 5, heb een goeie maand op die manier gewerkt totdat ik op het idee kwam om toast 5 in mn programmamap van os9 terug te plaatsen en nu gaat ie prima!

servir frais

Ik zeg maar een ding:

X-Factor

[quote:9c4e9cec4e]wat je moet doen in jullie geval is dit : ga naar de programma map op je hd en dan naar het icoontje van limewire, vervolgens klik je dit aan, dan met de controltoets nogmaal erop klikken en kiezen voor 'toon pakketinhoud' vervolgens in de mappen die je daar zal terugvinden zoeken naar limewire, nu zal je limewire via de terminal toch opstarten... [/quote:9c4e9cec4e]

Dit heb ik geprobeert, maar tevergeefs. Ik probeer wel een oudere versie van Limewire te downloaden.[/quote]

hmm anders es via de zoekfunctie zoeken op limewire en vervolgens alles in de prullenbak te gooien en te ledigen, nadien je cache eens weggooien en dan herstarten. vervolgens opnieuw beginnen met een installatie van limewire.

kan iemand me uitleggen waarom er nog steeds met Linewire gewerkt wordt? Ik heb hem in het begin gehad, maar werd gestoord van crashes, bugs, verneuken van bandbreedte enzovoort. Ik werkte met Poisoned, waardoor ik met alle p2p-netwerken kan werken en ben net over op X-Factor, prima.

Maar waarom dan nog Lamewire?