LimeWire van den dolle?

Zowat [i:293e6a378f]om de paar dagen[/i:293e6a378f] is er een nieuwe versie van LimeWire. Het zijn maar vernieuwende kleinigheden maar waarom kunnen ze die niet een tijdje opsparen? Je blijft aan het installeren! LimeWire is wel brutaal geworden.

Wees blij, MS update Windows om de 7 jaar ofzo :?.

Je kunt toch ook zelf de updates opsparen en dan alles in één keer installeren?

Je kunt ook gewoon iTunes gebruiken hoor!

[quote:79d0b84c80="iApple"]Je kunt ook gewoon iTunes gebruiken hoor![/quote:79d0b84c80] Ken jij software & DVD's downloaden via iTunes ? :P

[quote:10f20e83bc="iApple"]Je kunt ook gewoon iTunes gebruiken hoor![/quote:10f20e83bc] Huh? Da's wel een iets ander programma: Voor de duidelijkheid: Limewire is een P2P programma, en iTunes een uitgebreide MP3-player.

Zoek de verschillen :evil:

Ze updaten wel érg veel. Ik had 4.9.11 nog maar net, ik kijk nu en er zijn ondertussen een dozijn updates verschenen. Nu wacht ik wel tot 5.0.

ja heel irritant al die upsates indd..ik ben ook maar gestop met ze allemaal te downloaden en ook ik wacht wel op 5

in plaats van limewire kan je [url=http://www.acquisitionx.com]Acquisition[/url] gebruiken

maar limewire is veel beter :D

ik vind met geen enkel p2p programma zoveel als me limewire!

[quote:f57b5263d0="Night"][quote:f57b5263d0="iApple"]Je kunt ook gewoon iTunes gebruiken hoor![/quote:f57b5263d0] Huh? Da's wel een iets ander programma: Voor de duidelijkheid: Limewire is een P2P programma, en iTunes een uitgebreide MP3-player.

Zoek de verschillen :evil:[/quote:f57b5263d0]

Het gaat hier om het feit dat je met limewire illegaal download, muziek kun je ook gewoon kopen via de itms. software en films zijn tevens te koop in de winkel (geen bullshit, echt waar!).

Gamma!

[quote:b42daf8e25="hydro"]Het gaat hier om het feit dat je met limewire illegaal download, muziek kun je ook gewoon kopen via de itms. software en films zijn tevens te koop in de winkel (geen bullshit, echt waar!).[/quote:b42daf8e25] * zoemer *

Fout antwoord. In Nederland is downloaden namelijk legaal. En niet alleen muziek en films, ook over software is inmiddels een zaak geweest, en het mag, mits je geen geld verdient met de gedownloadde software.

[quote:64e9935d84]Het gaat hier om het feit dat je met limewire illegaal download, muziek kun je ook gewoon kopen via de itms. software en films zijn tevens te koop in de winkel (geen bullshit, echt waar!).[/quote:64e9935d84]

ja dat weten we allemaal…
maar dat heeft niets met z’n vraag te maken denk ik :?

[quote:aee6cae362="hydro"]Het gaat hier om het feit dat je met limewire illegaal download, muziek kun je ook gewoon kopen via de itms. software en films zijn tevens te koop in de winkel (geen bullshit, echt waar!).[/quote:aee6cae362]

Het zou erg leuk zijn als er goed naar de vraag gekeken wordt bij het antwoorden, en zéker niet gepoogd word een ander een mening op te dringen over het al dan niet juist gebruik van een programma naar inzicht van de beantwoorder. Geintjes zijn leuk, maar heb je echt ergens problemen mee, stuur die persoon dan een PBtje of lucht je hart in de “lounge”. Ik respecteer je mening als jij alles legaal op je computer wil hebben en daarbij van iTunes gebruik maakt om je MP3’s te downloaden en van de winkel voor je software en DVD’s, maar als iemand anders daar anders over denkt en daarvoor Limewire gebruikt en over DAT programma dan ook een vrag stelt, is dat zijn of haar eigen goed recht. Vind je zelf ook niet?

[quote:0366a143e7="à la Mac"]Ze updaten wel érg veel. Ik had 4.9.11 nog maar net, ik kijk nu en er zijn ondertussen een dozijn updates verschenen. Nu wacht ik wel tot 5.0.[/quote:0366a143e7]

Ik deel je mening. Ik draai nu versie 4.9.9 Pro en wacht ook wel even met een update. Wordt er gek van!