LimeWire vraagje

Ik heb LimeWire geinstalleerd op mijn computer waar wel 3 verschillende schijven op staan. Nu heb ik LimeWire geinstalleert op de ene en iTunes staat op de andere nu gaan de Liedjes niet automatisch naar iTunes toe. Weet iemand wat ik er aan kan doen??

[quote:2156e3a305] Nummers van het bureaublad aan de muziekbibliotheek toevoegen

U kunt nummers of andere audiobestanden van het bureaublad aan de muziekbibliotheek toevoegen.

Sleep het audiobestand van het bureaublad naar de bibliotheek in de lijst ‘Bron’ (of kies ‘Archief’ > ‘Voeg toe aan bibliotheek’ en selecteer het nummer).

Als u een map of schijf naar de muziekbibliotheek sleept, worden alle audiobestanden die in de map of op de schijf staan, aan de muziekbibliotheek toegevoegd. Als u een nummer van het bureaublad naar een afspeellijst in de lijst ‘Bron’ sleept, wordt het nummer toegevoegd aan de afspeellijst en aan de muziekbibliotheek.

Standaard wordt een kopie van het bestand in de map ‘iTunes Music’ geplaatst. Het bestand zelf blijft op de originele locatie staan. Klik op ‘Meer informatie’ als u meer wilt weten over het toevoegen van een verwijzing naar een bestand in plaats van het bestand te kopiëren.[/quote:2156e3a305]

[quote:4675c45438="Mefait"]Alle liedjes selecteren en dan naar itunes slepen.[/quote:4675c45438] Ergens in de instelingen kan je zetten dat ze automatisch in iTunes worden geladen denk ik

[quote:818a88ae75]Ergens in de instelingen kan je zetten dat ze automatisch in iTunes worden geladen denk ik[/quote:818a88ae75] ja preferences iTunes -> advanced -> copy files to .... enz :)

:mrgreen: ik heb limewire geinstaleerd maar krijg hem niet opgestart.

[quote:06ec8a06e2="ocin amsap"]:mrgreen: ik heb limewire geinstaleerd maar krijg hem niet opgestart.[/quote:06ec8a06e2] Das handig. Al geprobeerd op de app dubbel te kilikken? :innocent: