Limewire

Hoe kan het dat als ik iets van Limewire dowwnload en het dan open ,ik in Itunes terecht kom en het gedownloade helemaal niet kan vinden . Weet iemand wat ik fout doe of wat ik misschien vergeten ben om te doen

Als het is toegevoegd aan je itunes bibliotheek kun je met [command] +[J] de weergave opties van iTunes openen en "toegevoegd" aanvinken. Vervolgens aflopen sorteren op de kolom "toegevoegd" en wat het laatst is geïmporteerd staat bovenaan. Handig bij liedjes waar geen artiest of album o.i.d is ingevuld.

Je begrijpt het verkeerd het is een programma wat ik had gedownload en toen ik het wilde openen en akkorrd aanvinkte m.b.t. reglement opende Itunes en het programma is niet te vinden in mijn Itunes is wel een limewire onderdeel onder de bibliotheek en daar opend Itunes dan ook in.Ik denk dat ik iets fout heb gemaakt met de preferences in Itunes of limewire waardoor ik automatisch in Itunes wordt geopend.Is maar een gedachte wqnt eigenlijk begrijp ik er niets van.Hopelijk weet jij de oplossing

Maakt Limewire geen downloads map aan? Je kan, neem ik aan, in de voorkeuren opgeven waar je downloads terecht moeten komen. Ikzelf ben helemaal niet te spreken over Limewire en gebruik [url=http://www.xfactor.cc/]Xfactor.[/url]

limewire maakt en je user map een shared en incomplete map aan, de shared map is de map waar je downloads in komen als ze klaar zijn, de incomplete map is waar ze staan als het downloaden nog aan de gang is.

dus > harde schijf > users > jij > shared

Ik weet ook wel waar de gedownloade programma's zich bevinden dit is niet mijn probleem ,het probleem is ddadt als ik een gedownload programma wil openen op mijn imac dit niet lukt het programmma weet ik wel te vinden maar als ik het wil openen dan wordt Itunes geopend en hoewel het programma helemaal geen muzikaal programma is.

Ik weet ook wel waar de gedownloade programma's zich bevinden dit is niet mijn probleem ,het probleem is dat als ik een gedownload programma wil openen op mijn imac dit niet lukt het programmma weet ik wel te vinden maar als ik het wil openen dan wordt Itunes geopend en hoewel het programma helemaal geen muzikaal programma is.

Klik op het bestand met ctrl-klik, dan kun je het met iets anders openen.

Ik blijf het vreemd vinden...ik heb nog nooit gehad dat een niet-muziekprogramma bij mij ervoor zorgde dat Itunes werd geopend. Sit's worden netjes uitgepakt en mpegs worden netjes in quicktime getrapt..

Wat voor extensie staat er achter het bestand als ik vragen mag?

er staat . exe achter

.exe = windows!

[quote:3dd85969fb="bojo sardo"]er staat . exe achter[/quote:3dd85969fb]

8)

Ja...dan kan ik wel enigszins begrijpen dat het niet werkt.. .exe is een bestand dat je alleen op een windows machine kan openen..blijf het vreemd vinden dat Itunes wordt opgestart, maar ga er maar van uit dat je dit programma niet kan openen..