limewire

hoi allemaal,

ik heb een mac book pro en een ipod video.
dvd’s rippen met handbrake kan ik jullie aanbevelen (werkt perfect), alle dvd’s ript hij gewoon voor de ipod.
echter ik heb ook een probleem, als ik een muziek video van limewire download krijg ik wel het beeld op de ipod, maar geen geluid erbij.
ik heb inmiddels ook al geprobeerd met quicktime pro (de upgrade) maar dat werkt niet, in het itunes programma converteer iki het filpje door de rechtermuis knop te gebruiken (converteer) maar het lukt niet, niet echt leuk om naar een film te kijken zonder muziek, wie helpt? :apple:

Misschien moet je hier ff tussen zoeken. Had hetzelfde probleem. Succes: http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=66574

Er zijn iederdaad al veel andere topics over maar ik zal het even snel vertellen

Normaal heb je er 1 audio links spoor een audio rechts spoor en een van het beeld
in totaal dus 3. Bij de filmpjes die je download zit dat alles op 1 spoor wanneer je
converteerd valt het geluid weg. Het enige wat ik als oplossing gevonden heb en dat
is vreselijk veel werk. Eerst de film converteren dan en dan appart het geluid en die
samenvoegen in imovie bijv. en dan exporteren. Maar dat raad ik je eigenlijk niet aan
ik heb het zelf bij een videoclip gedaan en toen vond ik het wel welletjes.

iSquint en ffmpegX kunnen anders gewoon gelijk exporteren naar het iPod formaat, MET geluid.