limewire

ik download mijn liedjes via limewire maar de liedjes komen niet automatisch in de bibliotheek als ik ze gedownload heb.

ik zou graag hebben dat ik mijn liedjes die gedownload zijn direct in de bibliotheek heb.

kan er mij iemand helpen?

grtz

Limewire >> preferences >> iTunes

enable iTunes importing aanvinken

Heb je bij de preferences (Opties) van Limewire onder iTunes -> importeren een vinkje staan bij "iTunes importeren aanzetten"?

is dat hetzelfde dan compaliteit modus

bij mij staat er alléén delen en compaliteit voor aan te vinken…

Welke versie heb je? Ik heb versie 4.10.9 Misschien zit daar het verschil in.

[quote:273e6d5a4d="bunny"]is dat hetzelfde dan compaliteit modus

bij mij staat er alléén delen en compaliteit voor aan te vinken…[/quote:273e6d5a4d]

Nee, dat is niet hetzelfde.
Ik denk dat je even moet updaten.
Gewoon even op limewire zoeken naar limewire pro met serial erbij.

[quote:4a4e688fce="Rik H."]Welke versie heb je? Ik heb versie 4.10.9 Misschien zit daar het verschil in.[/quote:4a4e688fce]ik heb ook die versie

Dan zo het kunnen dat je daar de pro versie voor nodig hebt.

heb je ook pro?

Da's apart, ik had de cliënt versie en daar lukte het mee . Inmiddels heb ik wel de tip van Daan opgevolgd en de handel opgevoerd naar PRO. Scheelt weer wat klikwerk bij het opstarten. Verder kwa layout weinig verschil gezien tot nu toe.

Je hebt er geen pro versie voor nodig. Ik gebruik al jaren de gratis versie en hij laadt altijd netjes de liedjes in de iTunes bieb.

Wanneer je de NL versie hebt zit het hier: Limewire -> voorkeuren -> iTunes en daar iTunes importeren aanzetten even aanvinken.

Gewoon advies: Probeer het programma [url=http://www.xfactor.cc/]XFactor[/url] die zoekt ook de User Agents can LimeWire af. Als je een PC hebt, raden andere mensen [url=http://www.warez.com/]Warez[/url] aan, die schijnt het beste te werken.

Over jou probleem: In iTunes preferences [ :apple:[size=9:799996b74e]tje[/size:799996b74e] en ,] moet volgens mij “Enable Sharing” uitstaan, voor een-of-andere maffe reden. Succes! :apple: