Limewire

Hallo,

Ik ben al tijden gebruiker van Limewire.
Nu worden de updates (inmiddels 2.7.7) volgens mij steeds trager en nu is het toch wel erg traag aan het worden. Sterker nog, soms stop ik maar gewoon. Meer van dit soort ervaringen??? En, is er een alternatief voor Limewire dat sneller is en/of beter werkt onder X.1.5??

Hans Flick

Komt me allemaal erg bekend voor :roll: . Ik gebruik daarom soms nu zelfs virtual pc om kazaa te draaien, allemaal erg traag. Je krijgt echter grote verbeteringen als je ultrapeer functie in de voorkeuren uitzet en de maximale upload-snelheid verkleint naar zo'n 25%

Ik gebruik neo, limewire inderdaad erg traag[/i]

Een oplossing voor dit probleem is gewoon als je naar een ander programma wilt limewire verkleinen. Daarna doet alles het weer op bijna volle snelheid. Als je limewire op de achtergrond groot laat meedraaien is er echt geen beginnen meer aan!

Toch levert limewire toch nog de meeste resultaten en beste downloads.

En acquisition dan?

Limewire vindt meer dan Aquisition is mijn ervaring. Ik heb de laatste updates er gewoon niet overheen gehaald.

voor diegenen, [url=http://www.xlife.org/]aquisition[/url] die niet weten waar het te vinden is...

Er is tegenwoordig ook DirectConnect voor OSX. Lijkt me wel zeer geschikt!

Ik las in een oudere post iets over Neo, is dat een goed alternatief ? Heb het inmiddels al wel gedownload maar snap er niet al te veel van, de neo site is ook nogal summier en in het engels dus,...

Neo is geen Kazaa client (mag niet van Kazaa), maar stelt lijsten samen van hetgeen mensen via kazaa aanbieden. Je kunt het gevondene vervolgens ook met Neo downloaden. Op zich leuk bedacht, maar mijn ervaring is dat je vrij weinig obscure dingen vindt.

Blijft moeilijk, daar de Mac pas nieuw is voor me sinds een weekje heb ik me sowieso suf zitten zoeken naar degelijke progjes voor de Mac, maar meer dan naar een goede website die progjes voor allerlei toepassingen aanbiedt en bespreekt, nog niet echt wat bijzonder gevonden.

Wel las ik op tig fora dat een goede p2p client voor mac een behoorlijk hot gevraagd item is, er moet toch iets degelijks te vinden zijn lijkt me.

Heb al tig progjes gedownload maar searchresults en vooral verbindingen waren echt bedroevend. Filmpje via 6 uur via Limewire was na 6 uur voor 15 % gedownload, t’is dat ik kabel heb maar anders,…

Direct connect is toch echt de beste op dit moment voor mac. Je moet gewoon paar "hubs" connecten en dan heb je al paar terrabytes van dingen die je kan dl'en. Iedereen moet een bepaald files sharen, anders kom je er niet in . Wat erig goed doet met vinden van files.

Voor somige die direct connect al gebriken een vraag… ik heb al tijdtje gewoon kunen conencten naar mac.myftp.org maar opeens lukt het niet… Iemand die dat nu wel lukt?

Groet!

Ik draai Kazaa op afstand met VNC viewer. Via de gesharede drive kopieer ik vervolgens alles rechtstreeks naar iTunes :)

[b:9f3d103ec6][color=red:9f3d103ec6][size=18:9f3d103ec6]AQUISITION[/size:9f3d103ec6][/color:9f3d103ec6][/b:9f3d103ec6]

Je kan er ook programma’s mee downloaden en films. maar vooral
mp3’s lukken allemaal… Ook hele exculsieve nummers… + het is
veel makkelijker dan limewire want hij connect automatisch met 12
servers… en af ten toe zelfs 17… Hij connect met het gnutella netwerk

Het programma zelf is helemaal vernieuwd en werkt echt zeer lekker
en snel. Limewire is traaaaaag… Dat was toch ook in CaCo geproggd?

Ik kan jullie allemaal aquisition aanraden, ik heb er binnen 2 maanden
ruim 600 mp3’s mee gedownload en ben op dit moment nog steeds op
volle toeren bezig :slight_smile: :wink:

[b:9f3d103ec6]butch[/b:9f3d103ec6]

Een tijdje terug leek Acquisition overleden, maar de nieuwste versie werkt inderdaad als een speer. Dus ik ben het eens met Butch: probeer Acquisition nog eens als je dat de laatste tijd niet meer hebt gedaan.

[quote:e12907d852="mr.greenish"]Voor somige die direct connect al gebriken een vraag.. ik heb al tijdtje gewoon kunen conencten naar mac.myftp.org maar opeens lukt het niet.. Iemand die dat nu wel lukt?[/quote:e12907d852]

mac.myftp.org bestaat volgens mij niet meer, wel zijn macs.kicks-ass.net en ihub.homeip.net:411 aanraders.

Oke bedankt!

www.aciddesign.nl

mac.myftp is er niet mee gestopt maar die lui zijn zou geinig geweest om ineens de minimum share met 5 gig te verhogen, gevolg ik werd eruit gedonderd en bij iedereen die niet genoeg shared wordt zijn ip meteen gebanned dus vriendelijke server.

[quote:68bf61c37a="butch"]Limewire is traaaaaag.. Dat was toch ook in CaCo geproggd?[/quote:68bf61c37a]

Eh Limewire was toch Java ipv van Cocoa?