Link via iFrame (welke niet print)

Ik zal proberen uit te leggen wat mijn issue is;

Ik ben via iWeb een website aan het bouwen (gaat over m’n eigen voetbal elftal) en wil daar de stand van de KNVB website op hebben. Nu is me het al een heel eind gelukt, maar loop nu vast omdat iedere dat de website start hij nu direct wil gaan printen. Dit staat waarschijnlijk gewoon in de string vermeld.

http://www.knvb.nl/clubs_comp/real_time?func=view&wid=DcPq5OZf-QR-e5_M7A4-Bw&action=teamDetails&CompetitionType=0519&ClubName=Boxtel&NotationDescription=0519%20Mannen%20Zondag%20reserve&LevelDescription=5e%20klasse%20517&ClassLevel=15&RegionCode=KNVB-DISTRICT-ZUID1&Pool=517&TeamDescription=&op=makePrintable&tid=9

Als ik deze met iFrame toevoeg geeft hij de printopracht direct. Daarna, staat het schema wel keurig op de website.

Wie kan me helpen ? Als het nog niet duidelijk is hoor ik het wel.

[quote:870251ef02]Voor Clubs & Competities moet u geregistreerd zijn als gebruiker van Mijn KNVB.NL. Na kosteloze aanmelding kunt u inloggen en krijgt u onbeperkt toegang tot uitslagen, standen en programma's van alle competities in Nederland. Alle categorieën en niveaus zijn hier te vinden. Betaald voetbal, amateurs, jeugd, vrouwen en futsal.[/quote:870251ef02]

Een bezoeker van je site moet dus sowieso al zijn ingelogd op de KNVB site om het schema te kunnen zien. Niet echt handig lijkt me.