links in Mail werken niet?

Vraagje, sinds ik heb geupgrade naar 10.3.4 werken internetlinks in het programma mail niet meer.

Enig idee hoe dat op te lossen? 't is nogal irritant om iedere keer een link te moeten kopiëren, te plakken in Internet Explorer en dan pas naar de site toe te kunnen…

Bij voorbaat dank!

Boele

Ja, ik heb hier ook last van. Met een adres beginnend met www. werkt het niet, maar begint het met http(s):// dan werkt het bij mij weer wel. Zal wel een van de beveiligingen zijn vanwege die lekken... Een beetje TE veilig :evil:

ja het viel mij ook al op :'( ik vond die mail update al niet echt nodig :P nu hebben ze ook nog wat gesloopt :X

[quote:8f89e61bc9="Qorne"]ja het viel mij ook al op :'( ik vond die mail update al niet echt nodig :P nu hebben ze ook nog wat gesloopt :X[/quote:8f89e61bc9]Nhaaa, dat zal toch niet *bewust* ingebouwd zijn? DAT kan ik me niet voorstellen...

[quote:f05164e121="scd"][quote:f05164e121="Qorne"]ja het viel mij ook al op :'( ik vond die mail update al niet echt nodig :P nu hebben ze ook nog wat gesloopt :X[/quote:f05164e121]Nhaaa, dat zal toch niet *bewust* ingebouwd zijn? DAT kan ik me niet voorstellen...[/quote:f05164e121]

Het gaat vaak zo: Pietje maakt Mail, paar weken later gaat Jantje er een update voor maken, maar Pietje heeft zijn laatste wijziging in de code niet door gegeven aan Jantje, dus wordt er in de update perongeluk wat weg gehaalt. :stuck_out_tongue: