Links of rechts dragend?

Dat is de vraag, draag jij je iPhone/iPod in je linker broek/jas zak of je rechter?

[img:062b1554d6]http://www.iphonebuzz.com/gallery/files/5/2/2/iPhone_in_pocket.JPG[/img:062b1554d6]

Geen iPhone, de iPod Touch gaat in de linker broekzak icm wat sleutels. Rechts zitten m'n telefoon en portemonnee

maak er even een polletje bij, en dieven zitten altijd goed! :D

iPhone altijd rechts, oordopjes altijd links.

Links, en in het horlogevakje (wie die naam heeft bedacht verdient een nobel prijs :lol: ) heb ik mijn oordopjes en de rechter zak mijn sleutels

Rechts... dat compenseert.

Mijn iPhone gaat in m'n linkerbroekzak. :)

iPhone altijd rechts.

mijn lg viewty (welke mij overigens zeer kut bevalt) gaat in me linker en me iPod gaat in me rechter

Telefoon links, sleutels rechts. Al jaren zo.

Telefoon rechts, portemonnee links.

iphone rechts sleutels links onder oordoppen links boven

iPhone & portemonnee links, sleutels rechts. Ik ga mijn iPhone natuurlijk niet bij mijn sleutels stoppen :)

Het verschilt, en ik gooi ook alles bij elkaar gewoon. Alleen mijn portemonnee heeft altijd een vaste plek, linker achterzak (of linker kniezak bij een cargopants.)

Portemonnee + sleutels rechts, iPod of telefoon links.

Rechtsdragend. (iPhone)

iPhone rechts, sleutels links, portemonnee in kontzak (rechter). Dus dieven, ga alsjeblieft voor m'n linker kontzak, misschien vind je nog wat.

links portemonnee + sleutels rechts iPod Touch + Telefoon kleine vakje een 8gb usb stick en rechterachterzak iPod oordopjes

Telefoon en iPod links, geld en usb-stick rechts.... shag rechtsachter.

Als ik weer regelmatig een jas ga dragen, dan gaat de iPod naar de rechterbinnenzak en de usb-stick naar de linkerbinnenzak. De shag verdwijnt dan naar de rechterjaszak, samen met de sleutels.

[quote:fe46dee84f="JOOOST^"]links portemonnee + sleutels rechts iPod Touch + Telefoon kleine vakje een 8gb usb stick en rechterachterzak iPod oordopjes[/quote:fe46dee84f]

Zo… die zakken zijn aardig gevuld.

Ik houd het wat ‘platter’. Rechts mijn iPhone en links mijn pasjes en briefgeld (portemonnee doe ik niet aan… jak).