live trace in photoshop cs 2

Hoi allemaal. Heb gezocht, maar gooi maar een slotje op als ik niet goed gezocht heb. Waar kan ik live trace vinden in CS2, was namelijk geinterresseerd en heb ff CS2 gedownload, maar kan hem echt nergens vinden. Google wil bij mij ook niet helpen.

zit in illustrator toch en niet in photoshop. heb zelf cs1 dus kan niet kijken voor je

Wat hij zei. Zit in Illustrator, niet in Photoshop.

[quote:d0955ecbc9="Nietzman"]Wat hij zei. Zit in Illustrator, niet in Photoshop.[/quote:d0955ecbc9]

ajmmer. Dan heb ik er niks aan. Toch nog bedankt.

[quote:f945da652e="formulefan"]Hoi allemaal. Heb gezocht, maar gooi maar een slotje op als ik niet goed gezocht heb. Waar kan ik live trace vinden in CS2, was namelijk geinterresseerd en heb ff [b:f945da652e]CS2 gedownload[/b:f945da652e], maar kan hem echt nergens vinden. Google wil bij mij ook niet helpen.[/quote:f945da652e]

foei

[quote:210969b44d="Petje"][quote:210969b44d="formulefan"]Hoi allemaal. Heb gezocht, maar gooi maar een slotje op als ik niet goed gezocht heb. Waar kan ik live trace vinden in CS2, was namelijk geinterresseerd en heb ff [b:210969b44d]CS2 gedownload[/b:210969b44d], maar kan hem echt nergens vinden. Google wil bij mij ook niet helpen.[/quote:210969b44d]

foei[/quote:210969b44d]

hoeft niet perse, je kunt namelijk ook de trial downloaden bij adobe.

verder vroeg ik me af waarom je er dan niks aan hebt als het in illustrator zit en niet in photoshop?

als je in illustrator een afbeelding importeert kan je live trace gebruiken. maar als je echt een deel van iets wil hebben kan je het best eerst het deel met Photoshop der uitslopen en dan bewaren. en dat dan weer in illustrator openen. en dan pas de live trace gebruiken. mocht je nog een vraag hebben moet je maar even een PersonalMessage stuuren.

ik heb niks aan photoshop cs 2. ik moet dus ff de trial downloaden van ilustrator. Dat bedoelde ik.