Localized string, enz... in Safari

Ik heb het volgende probleem: wanneer ik in Safari met de Control-toets en een muisklik het contekstuele menu oproep, staat daar op verschillende plaatsen de melding 'localized string not found'. Na enig zoeken op het forum vond ik de oplossing: Safari opnieuw downloaden, de 'webkit.framerworks' wegknikkeren, Safari installeren, permissies herstellen, en klaar. Helaas staat in mijn systeemfolder Frameworks geen 'webkit.frameworks'. Nu ik alles opnieuw heb geïnstalleerd, blijf ik de melding krijgen.

Iemand enig idee om dit toch op te lossen?

Mijn dank!

Nee, nog niet maar ik ben op zoek. Ik ben wel blij dat ik niet de enige ben met het probleem. Toevallig de developer preview geprobeerd? :wink:

Wat jij bescrijft werkt voor mij, Safari weg mikken en dan de webkit uit /System/Library ook weg mikken. Safari opnieuw installeren en alles is zoals het moet zijn, zelfs zonder reboot en zonder permissies herstellen.

Oh., misschien doe ik dan echt iets niet goed. Heb je de hele map (webkit.framework) weggegooid, of alleen het onderdeeltje webkit ín die map?

Ik heb gewoon de hele map uit de extensions map gegooid. Prullenbak legen wou niet omdat webkit dan nog in gebruik is, maar de boel installeren wou prima en Safari was weer zoals vanouds.