logic en dm24

zijn er mensen met ervaring met de combi logic en [b:9757788a4a]dm24[/b:9757788a4a] ik heb een probleem met de enviroment ik wil de mixer koppelen aan logic maar dat lukt niet ik volg de stappen van de engelse handleding over de dm24 template maar als laatste handeling moet ik met de optiontoets een kabel trekken tussen de monitor naar de dm24 maar he probleem is dat als ik de optiontoets indruk ik wel een venster zie met audio en midiinstrumenten en metronome, mara ik ie geen dm24 veschijnen

weet iemand raad? [b:9757788a4a][/b:9757788a4a]

Op www.swiftkick .com vind je mss wel de goeie info om alles aan de praat te krijgen. Voor zover ik weet moet je in je envirnmont alle apparaten aanmaken, die komen er niet vanzelf, ook neit met de option toets ingedrukt, dus waarschijnlijk zal je nog een "multi-instrument" dat de dm moet voorstellen aanmaken en de kabel daarheen trekken.

Check anders ook eens het forum van sonikmatter (heb de link niet direkt maar google eens op Sonikmatter + Logic). Je kan daar zeker deze vraag stellen, waarschijnlijk heeft iemand anders je dat al voorgedaan.

Succes

staat je dm24 wel in je midi set up? (instellen via proggie audio midi setup)

dacht dat Logic wel zo slim is om alles wat je daar invoert te herkennen en weer te geven in environment…
en zoals aangegeven of swiftkick.com even kijken of er al een environment voor bestaat of wellicht op de site van tascam

ik zal jullie tip ter hart nemen en op die site kijken

maar voor de duidelijkheid
ik heb de dm wel in de enviroment staan
ik heb hem geimporteerd (dm24 template)
maar als ik vanuit het click en ports scherm een kabel wil doortrekken zegt de handleiding dat ik met de optiontoets bij de monitor een venster open waar d dm24 in tsaat tesamen met andere apparaten en dat is niet het geval

ben weer aan de slag gegaan remote control lukt via mmc en hui emulate maar is toch niet te vergelijken met de mackie controller