Logic Express en drumcomputeren

Hallo!

Ik heb bij een vriend vandaag Logic Express mogen meemaken en het zag er allemaal erg leuk uit. Ik heb maar een paar dingen gezien helaas. Ik vroeg mij af of er een drumcomputer bij zit om ritmes te programmeren door middel van inladen van samples. En zijn er ook te downloaden drumcomputers?

Ben echt een Logic leek!

Bedankt!

Bij Logic Pro zit Ultrabeat, en ik geloof niet dat dat ook bij express wordt geleverd. Wat je wel hebt is iDrum [url]http://www.glaresoft.com/products/idrum/[/url], en dat werkt zowel als standalone en als plugin voor Garageband, Logic (pro/express) en Protools. Je kunt een demo downloaden die twee weken werkt, daarna is het $69.95. Ik werk er vrij veel mee. Er zitten honderden kits bij die je kunt gebruiken en combineren en de werking is simpel.

Suc6 ermee.

Marc.
[/url]

[quote:c23118e2f1="simonvk"]Hallo!

Ik heb bij een vriend vandaag Logic Express mogen meemaken en het zag er allemaal erg leuk uit. Ik heb maar een paar dingen gezien helaas. Ik vroeg mij af of er een drumcomputer bij zit om ritmes te programmeren door middel van inladen van samples. En zijn er ook te downloaden drumcomputers?

Ben echt een Logic leek!

Bedankt![/quote:c23118e2f1]

je kan toch ook losse drum samples als audio file in een track importeren?
heb je niet perse een drumcomputer nodig…
je kan ze netjes knippen en uiteindelijk een ‘mastertrack’ maken dmv het gewoon op te nemen…
je kan ze eindeloos blijven bewerken tot dat je voor jou gewenste kwaliteit bereikt heb…
tenminste dat doe ik… :wink:

Bij Logic Express zit iig een EXS24 versie; die kan je uiteraard ook gebruiken voor het inspelen van drumpartijen

[quote:9a3da744e4="EwaldK"]Bij Logic Express zit iig een EXS24 versie; die kan je uiteraard ook gebruiken voor het inspelen van drumpartijen[/quote:9a3da744e4]

en die is wel redelijk van kwaliteit hoor :?