Logitech-alternatief voor het Apple Keyboard & muis

Logitech kondigt een mac-specifiek toetsenbord en muis aan, de [url=http://www.logitech.com/index.cfm/news/US/EN,contentid=11465,crid=34]Logitech Cordless Desktop S 530 Mac[/url]:

[quote:f65964e73a]The keyboard features all the standard Mac keys and two narrow panels, one on each of the right and left sides, with 15 additional buttons that make it easy to launch and navigate digital media and the Internet, and to open documents. One-touch media buttons on the right side of the keyboard help people control music and playlists within iTunes®, and launch the iPhoto® application and the Mac Spotlight search feature. People can use buttons located on the left side of the keyboard to launch an e-mail application, and to efficiently scroll through documents and the Internet. Though all of these buttons have preset functions, they can also be customized with the included Mac-specific Logitech® Control Center software. [/quote:f65964e73a]

[img:f65964e73a]http://img216.imageshack.us/img216/5108/logitec7mn.jpg[/img:f65964e73a]

Vanaf maart verkrijgbaar. Richtprijs in de US is $99.

Jottem! Wel 30 extra knoppen op je keyboard. Gaan we toch nog een beetje op Windows lijken!

Mooi setje. Ik las dat de batterijen zo'n 6 maanden meegaan voor de muis, klopt dit wel! Normaal gaan de batterijen toch maar een paar dagen mee?

Die muis is echt wel oerlelijk :-/

Verschild helemaal per type.

Mijn oude muis werkte zo’n 2 maanden met een setje accu’s, mijn nieuwe muis haalt net de 4 dagen.

yaiks...

waarom dit i.p.v. het ‘gewone’ apple-keyboard, met een nieuwe apple ‘mighty’ mouse?..

…We krijgen Intel’s in onze mac’s… maar om ons keyboard ook zo onvervalst PC’erig te maken…

:wink: Max

mooi setje.. Beter dan die saaie mac keyboards.. Echter ga ik m'n bt muis en keyboard er maar nie voor inruilen :lol:

[quote:3e1410085b="unSOUND"]Verschild helemaal per type.

Mijn oude muis werkte zo’n 2 maanden met een setje accu’s, mijn nieuwe muis haalt net de 4 dagen.[/quote:3e1410085b]

Ik heb een Logitech MX 1000 laser muis, ik doe er maximaal 1,5 tot 2 dagen mee.

[quote:877a333e10="Rini"] saaie mac keyboards.[/quote:877a333e10]

Mja, smaken verschillen…
Minimalistic rulez

Enige multimedia optie die ik nodig heb is volume controle,
en die zit nou net op de :apple: boards sweet :lol:

PS: ik ben gelijk ook maar overgestapt op de mighty mouse want de batterijen
van mn draadloze logitech gingen op een gegeven moment echt om de week leeg,
ok het was al een oud onding geworden, maar toch.

[quote:df7c086515="goulashkanone"][quote:df7c086515="unSOUND"]Mijn oude muis werkte zo'n 2 maanden met een setje accu's, mijn nieuwe muis haalt net de 4 dagen.[/quote:df7c086515] Ik heb een Logitech MX 1000 laser muis, ik doe er maximaal 1,5 tot 2 dagen mee.[/quote:df7c086515] Ik heb nu de G7. Deze werkt gemiddeld 3 a 4 dagen, en je krijgt er 2 accupacks bij. Dus terwijl de ene oplaadt, kun je de andere gebruiken.

[quote:8072bc0b8f="unSOUND"][quote:8072bc0b8f="goulashkanone"][quote:8072bc0b8f="unSOUND"]Mijn oude muis werkte zo'n 2 maanden met een setje accu's, mijn nieuwe muis haalt net de 4 dagen.[/quote:8072bc0b8f] Ik heb een Logitech MX 1000 laser muis, ik doe er maximaal 1,5 tot 2 dagen mee.[/quote:8072bc0b8f] Ik heb nu de G7. Deze werkt gemiddeld 3 a 4 dagen, en je krijgt er 2 accupacks bij. Dus terwijl de ene oplaadt, kun je de andere gebruiken.[/quote:8072bc0b8f]

Hmm, dat is een prima oplossing, 2 accupacks.
Als je maar niet misgrijpt, zoals met oplaadbare batterijen, dat werkt gewoon niet lekker.

[quote:f51010a13b="Lord_spianoman"]Die muis is echt wel oerlelijk :-/[/quote:f51010a13b]

Ziet er " anders" uit inderdaad, maar mijn vorige Logitech, met balletje, had net zo’ n vorm en ik kan je zeggen, da’s ècht wel ergonomisch, scheelt je kramp in je handen! Ik heb nu een Logitech Click Plus en die werkt ook lekker (optisch) maar ziet er niet uit bij een Mac (zwart, blauw metallic en zilver).
Het enige jammere van het setje is dat het geen Bluetooth is, maar goed, die kun je weer voor andere doeleinden gebruiken. Overigens is Bluetooth veel beter dan “anders” draadloos?