Logitech Bluetooth 2 EDR lazer muis komt er aan!!!

http://www.logitech.com/index.cfm/news/NL/NL,contentid=10847,crid=34

hier zit de muis al bij een bluetooth toetsenbordje; maar ik ga er van uit dat ie zeer binnenkort ook los verkrijgbaar is. Nu allemaal bidden voor osx ondersteuning!

basically een mx1000 met bluetooth 2 ipv radio overdracht zo als ik het bekijk!

en wat ben je met BT 2.

[quote:4d26ffe817="jps"]en wat ben je met BT 2 ?[/quote:4d26ffe817] Stoer.

[quote:955d37b78e="jps"]en wat ben je met BT 2.[/quote:955d37b78e] das nodig omdat de lazer veel preciezer trackt dan een gewone optische muis en de data overdracht dus sneller moet dan traditioneel over bluetooth 1 beschikbaar is denk ik... Het zit iig in mijn powerbookje en als ie uit is word dit de muis waar ik op gewacht heb.... Ff de reviews afwachten natuurlijk maar op papier ziet het er goed uit!

dit zeg het stukje er over:

The Next Step in Bluetooth Wireless
Bluetooth 2.0 EDR provides up to three times higher data rates than previous versions of Bluetooth technology; other wireless devices with Bluetooth 2.0 EDR will be able to transmit more data more quickly while connected to the PC through the Logitech diNovo Media Desktop Laser. The Logitech diNovo Media Desktop Laser is also backward compatible with other mobile devices that use older implementations of Bluetooth. With Logitech´s Bluetooth mice and keyboards, people can conduct voice over IP with a Bluetooth headset, transfer pictures and contacts from a Bluetooth mobile phone, listen to music through Bluetooth headphones, and synchronize important data between mobile devices and the PC — all without the hassle of connecting USB cords or any other kinds of wires.