Logitech Navigator - waar is de apenstaart

Ik heb een nieuw keyboard een Logitech Internet Navigator om precies te zijn. Wel leuk al die gadgets er aan, maar... Ik vind mijn apenstaart niet terug (het tekentje voor e-mail) Zelfs als je Het PC combi (Alt Gr + 2) gebruikt verschijnt er geen apenstaart. Is hier iemand die over een Logitech keyboard beschikt. En ja het is OSX compatible

Ik heb het gevonden, ok dat probleem is al opgelost. voor degenen na mij die op zoek moeten, het "@" teken  zit verscholen onder de </> toets.

Weet er iemand ook of je de tekens op je keyboard op een zeer eenvoudige manier kan toewijzen aan een andere toets?

Voor degene die overwegen om een Logitech Internet Navigaor Keyboard overwegen te kopen, even dit. Op de doos staat OSX compatible. Dit is idd niet gelogen, het werkt met OSX en ook de apps. Maar (ja er is een maar). Je boet met dit keyboard dus zwaar in aan Apple effeciency. Alhoewel er een apple toets aanwezig is, komt de indeling van de tekens op de toetsen niet overeen met wat je typt. Nog zo'n merkwaardig punt, ik heb een half uur gezocht achter de USB poort op mijn keyboard. blijkt er dus niet op te zitten. Ik vind dit toch wel een groot ongemak voor een keyboard dat niet cordless is.

Voor de rest valt het keyboard best wel mee. Waneer gaat Apple nu eens eindelijk een multi-media keyboard uitbrengen? Het kostte dan ook maar 45€

Onder systeemvoorkeuren -> toetsenbord vind je wel wat instellingen en onder systeemvoorkeuren -> Landinstellingen vind je ook instellingen voor je toetsenbord!

Niet lullig bedoelt, maar het lijkt er nu gewoon op dat je de verkeerde lands indeling van je toetsenbord hebt gekozen. Dit probleem heb ik namelijk ook wel eens gehad, maar dan moet je gewoon een andere indeling kiezen, dan is het probleem opgelost. Waarschijnlijk heb je hem nu als nederlands ingesteld, maar je moet er wel de indeling VS internationaal bij kiezen. Want dat is de layout van het toetsenbord.

Euh ganymedus ik heb een belgish keyboard, ik heb dus een azerty en de landsindelingen hebben er dus niks mee te maken vermits het nog steeds op belgish staat. Logitech zelf heeft de indeling verandert. Want als ik mijn macally inplug heb ik terug de @ staan waar ze stond, nu staat die ergens totaal anders op mijn logitech, er staat op de toets dat het zich onder 2 zou bevinden maar in realiteit staat ze dus onder de <. Eigenlijk is mijn bord nu een PC-bord met apple trekjes ??? Ik kan ook onmogelijk naar VS internationaal overschakelen omdat dat qwerty is en ik heb een azerty. op de @ na staan denk ik alle tekentjes wel juist hoor. Mischien zorgt logitech voor een belgishe mac driver

ik heb eindelijk de oplossing gevonden, in Logitech control center moet je op ctrl drukken en op het klavier klikken en dan kan je instellingen veranderen vh keyboard, niet slecht gevonden je kan uit verschillende keyboard lay outs!!!!!