Longhorn?! Echt heel lelijk...

Ga hier maar eens kijken, en je komt alles te weten...

http://www.flexbeta.net/main/articles.php?action=show&id=55&perpage=1&pagenum=1

Het ziet er trouwens meer uit als een mislukt geskinde XP, dus hier hoeven we voorlopig nog niet bang van te worden… 8)

Jeej ze hebben het installatie scherm al gemaakt :D En ze weten nog steeds niet wat anti alias is :D

Die sidebar lijkt me heel vervelend (gelukkig hebben ze wel bedacht dat mensen hem misschien uit willen zetten)

En Internet Explorer en Control panel zien er bovenaan heel on-windows uit, hmmm, waar doet hem me nou aan denken…

Ik kon het niet laten om daar even een reactie achter te laten.

Even een klein prikje geven. :wink:

Het nieuwe thema in longhorn doet me erg aan een variant van brushed metal denken. Ook daar weer de originaliteit ver te zoeken helaas.

"-and a graphics processor that runs three times faster than those on the market today."

ja, dat is wel nodig als je dat ziet :lol:

geeft 't woord “bagger” weer een heel nieuwe betekenis

The [url=http://technovia.typepad.com/technovia/2004/04/why_longhorn_ma.html]war[/url] will never stop....

[quote:7eeee84719]My weiner gets hard when I think about Longhorn. Wow. That clock looks sweet.[/quote:7eeee84719]

Nou macanoid, je kon wel eens gelijk hebben :

http://www.pcmag.com/article2/0,1759,1585533,00.asp

[quote:aef17e8791]Het ziet er trouwens meer uit als een mislukt geskinde XP, dus hier hoeven we voorlopig nog niet bang van te worden... [/quote:aef17e8791]

• ben je dan ooit bang voor M$ ? 8)
  • en XP is net gepleisterd :lol:
  • ik heb het installed die langeneus… en ehmmm… er gaat wat mis :smiley:

Niet zeiken gewoon lekker computeren…

NB: mercedes heeft een waterstof auto… maar waar moet je tanken ? :oops:

Hahahaahaha, stelletje PRUTSERS zijn het!!!!

Hahahahahaaha

[quote:df0f985890="MacBjorn"] [quote:df0f985890]My weiner gets hard when I think about Longhorn. Wow. That clock looks sweet.[/quote:df0f985890][/quote:df0f985890]

je bedoelt je [i:df0f985890]wiener[/i:df0f985890] :wink: :stuck_out_tongue:

Wat ik nog steeds niet kan bevatten is dat ze het bij MS maar niet begrijpen mbt anti alias dat vind ik echt ongelofeloos, ziet er nog steeds niet uit. Enne de screendumps die ik tot nu toe van Longhorn heb gezien vind ik echt waardeloos. Is dit nou een langverwacht product waar je als consument reikhalzend naar moet uitkijken? Lijkt me niet!

En wat ik helemaal ongelofeloos vind is dat een relatief kliene speler als Apple zulke fijne producten op de markt kan zetten, zowel qua soft als hardware. Ik bedoel maar MS heeft meer money in the bank voor research waaruit ik concludeer dat visie en liefde voor je product (want dat is het in mijn ogen toch) het verschil maken.

Ik ben absoluut geen papagaai die roept dat Apple betere producten aflevert omwille van het motto ‘kijk mij ns keck me afzetten tegen de MS wereld’ maar ben een echte overtuigde Zwitser (lees ex MS gebruiker, inmiddels zo’n 5 jaar geleden)

je kan wel zien dat ze nog niet klaar zijn, kijk maar op pagina 3 de afbeelding van de "control panels"

let vooral op het icoon van de printers!

hm dat klokje onderaan rechts in de nogal massief aanwezige taakbalk komt me zo bekend voor :p

Zwart Metal waar ken ik dat van .. Zou MS ook op de site van Apple kijken ... :P

'... it will expire in 180 days after installation'

hahaha, dan sta je daar met een opzettelijk gecrashed OS !!! :smiley: :smiley:

Om je eerlijk te zeggen is het een nachtmerrie geworden! (Nou, Windows XP was het eigenlijk ook)

Ik heb het eindelijk even bekeken...

Wat een trieste bedoening, zeg! Ik heb nu gelijk een grafstemming. Gaat M$ zo beeindigen? :stuck_out_tongue: MacOSX is veel vrolijker, maar toch weer zakelijk tegelijk. Bij Win is het een en al grafstemming, mooie grafbloemen op de desktop, dat wel.

Heb nu al medelijden met al mijn vrienden…

En die taskbar aan rechterkant, staat dat niet errrruug in de weg als je zit te photoshoppen. Wat een shit allemaal. Maar ja, beta of niet soms?

En oh ja... in 2009 nog steeds gebruik van floppy??? Mijn evt kindje later: "mam, wat is dat??" :D

Het ergste vind ik de fouten die al zichtbaar zijn op de foto's.

• 2 maal MSN icoon ( huidige bug als in XP)
  • Slechte grafisch beheer ( zie games folder )

da belooft :?